Gå til innhold

Prisen på Nokia N95 er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel godt være at noen selger denne til under 6 lapper, men jeg synes det høres ut som dårlig butikk. De tjener jo i så fall minimalt. Men klart, for Ola Forbruker er det gode nyheter. Jeg tror likevel at det vil være fåtallet av butikkene som er under 6 lapper på de første partiene. Regn med å betal opp imot 7 000 i en vanlig butikk.

Lenke til kommentar

Som sagt over er ikke under 6000 god butikk i og med at innkjøpsprisen vil ligge godt over 5 lapper.

 

Da jeg testet telefonen ble jeg ganske skuffet over ytelsen. Spesielt kamera var tregt, ca 10 sekunder for å ta bilde etter man trykker på avtrekkeren. Håper programvaren forbedres innen releasen. Det jeg videre ikke likte var plastfølelsen. Den føles litt som en leketelefon mellom fingrene. Menyene derimot trekker opp, med pene flash effekter.

Lenke til kommentar

Når det gjelder en mobil som dette er det ikke snakk om pris,.... har du ikke penger til en telefon har du over hodet ikke bruk for den. Vi som bruker "smarte mobiler" har ikke noen problem med å betale disse. Jeg tar ut så mange mobiler jeg vil i mitt firma. Jeg synes det er "litt" for mange UNGER som diskuterer i disse forumene.

Lenke til kommentar
Det kan også være verdt å nevne hva annet du kan få for 6000 kroner i dag:

 

Pussig at ikke "PlayStation3" er nevnt her. :)

8222659[/snapback]

 

PS3 er vel ikke akkurat det jeg ville kalt "value for money" akkurat nå.

 

 

Når det gjelder en mobil som dette er det ikke snakk om pris,.... har du ikke penger til en telefon har du over hodet ikke bruk for den. Vi som bruker "smarte mobiler" har ikke noen problem med å betale disse. Jeg tar ut så mange mobiler jeg vil i mitt firma. Jeg synes det er "litt" for mange UNGER som diskuterer i disse forumene.

8224362[/snapback]

 

Flott for deg, men sjekk ut de forskjellige programmene til symbian så skjønner du fort at ikke alle er myntet på bør børson. Noen skal jo forresten lage disse programmene også.

 

Helt personlig er jeg lei av aksjespekulanter som går rundt med nyeste i penisforlenger og bruker funksjoner de kunne fått av en mobiltelefor anno 1994

Lenke til kommentar
Når det gjelder en mobil som dette er det ikke snakk om pris,.... har du ikke penger til en telefon har du over hodet ikke bruk for den. Vi som bruker "smarte mobiler" har ikke noen problem med å betale disse. Jeg tar ut så mange mobiler jeg vil i mitt firma. Jeg synes det er "litt" for mange UNGER som diskuterer i disse forumene.

8224362[/snapback]

 

neg du sikter til her, som sa noe om kvaliteten på telefonene nå til dags?..

Lenke til kommentar
Når det gjelder en mobil som dette er det ikke snakk om pris,.... har du ikke penger til en telefon har du over hodet ikke bruk for den. Vi som bruker "smarte mobiler" har ikke noen problem med å betale disse. Jeg tar ut så mange mobiler jeg vil i mitt firma. Jeg synes det er "litt" for mange UNGER som diskuterer i disse forumene.

8224362[/snapback]

De som diskuterer i dette forumet har lidenskap til en type mobil. Folk som bytter telefoner like ofte som andre skifter undertøy vil aldri få utnyttet potensialet i en mobil som f.eks. N95. De kjøper mobiler bare for at de er de siste på markedet. Å skryte av at du har så mye penger at du kan kjøpe så mange mobiler du vil blir litt søkt i denne sammenhengen.

 

For min del har jeg tenk å ha N95 ihvertfall i like mange år som jeg har hatt min 6630. D.v.s. over 2 år. Og da er jo den fysiske kvaliteten på telefonen ganske relevant.

Endret av Werable
Lenke til kommentar
Ca 7000kr er mer enn nok for en mobil, spør du meg. I artikkelen for når Nokia N95 kom, stod det ca, 5500kr, og det var ikke så langt i fra. Det er jo aldri lett å si hva en telefon skal koste.  :)

8225575[/snapback]

Den selges jo for 5995,- på elprice.no da :) Vil nok dropp ned til rundt 5500,- om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...