Gå til innhold

Bus Driver er lansert (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:) endelig har det kommet :) skal laste det ned nå :) linken funker ikke :(

8219565[/snapback]

 

Hadde problemer med å få demoen fra Gamer.No til å fungere, så hvis det er problemet ditt kan du laste ned fra file front

 

Rota endel i starten, pluss at jeg var ganske perfeksjonist, så jeg fikk akkurat starta på Tier 2. Til gjengjeld hadde jeg minst 40% on time og aldri mer en -200 på feilkjøring

Endret av FourEyes
Lenke til kommentar
:) endelig har det kommet :) skal laste det ned nå :) linken funker ikke :(

8219565[/snapback]

 

Hadde problemer med å få demoen fra Gamer.No til å fungere, så hvis det er problemet ditt kan du laste ned fra file front

 

Rota endel i starten, pluss at jeg var ganske perfeksjonist, så jeg fikk akkurat starta på Tier 2. Til gjengjeld hadde jeg minst 40% on time og aldri mer en -200 på feilkjøring

8220347[/snapback]

 

tuusen takk :)

Lenke til kommentar

Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedelig :hrm:

 

 

Ikke noe morsomme kræsj, ikkeno' fart, selv i nedoverbakkene, dårlige animasjoner og manglende realisme.

 

Man må forresten frontkollidere med 5 biler for å få flere minuspoeng enn om man kjører på rødt... Pasasjerene holder seg også helt rolig om jeg plutselig svinger av ruten og tar dem med på en skrensende jorden-rundt tur i venstre kjørefelt.

 

Mulig at spillet ikke er laget for psykotiske chauffeurer som meg, men likevel, da...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...