Gå til innhold

Elektrofil inntar Oslo Spektrum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på en av disse "messene" tidligere. Dessverre skuffende saker. Kan heller ikke skjønne hvorfor man skal betale for å komme inn i en butikk...ok, litt ekstra utstilling er det jo, men når alt kommer til alt, så er det en stor butikk..og flate TVer har vi sett før, har vi ikke? En småsleip/lur (velg selv) måte å finansiere litt opplæring av egne ansatte på spør du meg...hmm..grumpy humør på meg idag visst..hehe..jaja..snart er det helg..PARTY:)

Lenke til kommentar

Jeg har vært på de to siste årenes messe, og begge gangene var jeg skuffet.

 

Er ingen nyheter der! Nyhetene blir presentert på de internasjonale messene.

 

Og som Oslo_erik sier, hvorfor skal jeg betale for å gå i en stor Expert "butikk"?

 

Men, men, vil du se store TV'er er det sikkert greit med en tur til Spektrum...

Lenke til kommentar
Hvilke syke tilbud snakker du om? når jeg har vært der har det ikke vært "syke`" tilbud

8218073[/snapback]

 

Vaffeljern til 9 spenn? Moccamaster til 499?

 

Ligger på hjemmesiden deres.

8218210[/snapback]

Hvor da? Finner ingenting på Expert.no eller best-buy.com jeg.. Mulig jeg er blind men :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk...

 

Forstår ikke helt at folk faktisk betaler for å gå inn i en butikk heller. Stappet til randen av reklame of div selgere som prakker ting på deg.

 

Ikke det at jeg ikke synes slike ting er kult(bortsett fra masete selgere), men latterlig at man må betale for å komme inn.

 

edit

Men de aller fleste får nokk gratis pass som de bare kan printe ut osv, så det er sikkert et triks for å få folk til å føle at de får et vip pass etc :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk...

 

Forstår ikke helt at folk faktisk betaler for å gå inn i en butikk heller. Stappet til randen av reklame of div selgere som prakker ting på deg.

 

Ikke det at jeg ikke synes slike ting er kult(bortsett fra masete selgere), men latterlig at man må betale for å komme inn.

 

edit

Men de aller fleste får nokk gratis pass som de bare kan printe ut osv, så det er sikkert et triks for å få folk til å føle at de får et vip pass etc :)

8218313[/snapback]

var på noe lignende i lillestrøm på eliaden, det er vannvittigt morsomt og mye gratis ting osv. verdt pengene
Lenke til kommentar
Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk...

 

8218313[/snapback]

var på noe lignende i lillestrøm på eliaden, det er vannvittigt morsomt og mye gratis ting osv. verdt pengene

8218455[/snapback]

 

Eliaden = Stor Elkjøpbutikk

Elektrofil = Stor Expertbutikk

Lenke til kommentar
Jeg fatter heller ikke konseptet med å måtte betale for å gå inn i en stor butikk...

 

8218313[/snapback]

var på noe lignende i lillestrøm på eliaden, det er vannvittigt morsomt og mye gratis ting osv. verdt pengene

8218455[/snapback]

 

Eliaden = Stor Elkjøpbutikk

Elektrofil = Stor Expertbutikk

8218779[/snapback]

 

 

WTF!!

Eliaden har da absolutt INGENTING med elkjøp å gjøre...

Eliaden er en messe for elektrobransjen... du kommer ikke inn der uten spesiell invitasjon...

 

Get your facts straight..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...