Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njæh, de fleste likte vel dem når jeg postet dem, så det var vel greit nok. Det jeg først og fremst syns er lulz er når folk som først ikke liker noe plutselig ender opp med å kjøpe det tre måneder senere. Det beste eksempelet er og blir quiltede jakker. Jeg tipper 50-75 % av tilbakemeldingene jeg fikk første gang jeg postet en av mine var negative, og ordet "bestemor" ble vel hyppig brukt. Hvor mange på MoV er det som ikke har en nå? :!:

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vel aldri fått så mye negative tilbakemeldinger på oilskinjakker, men ser jo der og at det plutselig er veldig mange som plutselig kjøper seg en. Der er det jo heldigvis litt mer variasjon i hvilke modeller folk kjøper. Det virker dog som om New Utility nærmer seg å bli denne høstens Arlingtons, lol...

Lenke til kommentar

Er litt i villrede om hvilke vintersko jeg skal gå for. Har tenkt på Wolverine 1000 Mile, og de frister fortsatt, men leste litt på SF og der var det en som hadde hatt litt problemer når det var kraftig regn. Med tanke på været i Stavanger, der min første vinter var nokså våt og mye slaps, så blir jeg noe skeptisk. Kan jo alltids få satt på gummi under skinnsålene da, og

Størrelsesmessig har jeg heller ikke peiling, og hver gang noen spør om det i den 50 sider lange tråden er det noen som holder seg på samme størrelse, noen som går ned en hel størrelse og andre som går ned en halv, så jeg er helt i villrede på hva jeg skal velge her, noe som er kjedelig når jeg ikke kan finne de i fysisk butikk i Stavanger.

 

Har tenkt tanken på noen fra Red Wing, men det går i litt av det samme med de, og liker de ikke like godt som Wolverine sine.

 

Til slutt er det jo Loake Litchfield som kan være aktuelle. De er jo penere enn de fra Wolverine og RW, og prisen er ikke dum, og tror jeg kan klare å få de til å passe greit inn i garderoben min. De er også greiere å finne størrelse på, og prisen er ikke dum den heller. Eneste er da om jeg skal gå for Herring eller A Fine Pair of Shoes. Prisen er noe lavere hos AFPS, og der får jeg med skotrær, men Herring har jo sin kjente praksis med å skrive ned verdien noe.

Har ikke bestilt noe som har vært over tollgrensen hos AFPS, men dere som har bestilt derfra, hvordan gjør de det?

Slik det ser ut nå ender Herring på 2300 med skotrær og UPS, AFPS ender på 2250 med skotrær inkludert, og Bring (antar at de tar 217 kroner for fortollingen slik Posten gjør), så det er jo minimal forskjell.

 

Skal uansett ha et par L.L. Bean Boots til de dagene det er virkelig trist vær, og heller faktisk mest mot Loake Litchfield nå...

 

Jeg prøvde noen Wolverine 1000 Miles i Oslo. Jeg er en mellomting mellom UK 7.5 og UK 8, men 1000 Mile Boots i US 9 passet meg bra.

 

Jeg har selv lest igjennom hele tråden på SF, og for meg virker det bare som om "noobsa" sliter med denne på regnværsdager. Crane's står jo, bokstavelig talt, i vann med disse. Hvis jeg skaffer meg dem, kjøper jeg dem i Rust, for så å legge på et par lag med Obenauf's LP, som tydligvis gjør dem litt mørkere og helt vanntette. Crane's gikk jo rimelig langt med disse på bare lærsålene, og mine vil jeg omtrent bare bruke mellom parkeringsplassen og togstasjonen, så en gummisåle er ikke nødvendig i mine øyne.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...