Gå til innhold

Apple TV i posten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Slik jeg forstod det så hadde den ikke TV-tuner - og da blir navnet for misvisende for meg.

 

Ellers hadde det vært en pen pris på en HTPC :)

Lenke til kommentar

Hmm, hvilke komponenter har den?

Den skal visstnok støtte hd, krever ikke det et ganske kraftig skjermkort med bl.a. støtte for hdcp?

Jeg laster ned en del trailere i hdkvalitet og av og til noen tvserier i hd fra nettet, vil apple tv være i stand til å spille av slikt hdmateriale?

Håper på svar fra noen som får Apple Tv i posten :)

 

Jeg bruker xbmc til alt annet, funker som ei kule, men savner muligheten for å spille av hdmateriale til en billig penge.

Lenke til kommentar
The low-tech box will supposedly offer a 1GHz Pentium-M based Intel processor, code-named 'Crofton', which has been under-clocked to run on a 350MHz bus.

 

The chip is based on Intel's 'Dothan' core, which is pre-Core Duo, and includes 2MB of L2 cache. A fan is also included for cooling.

 

Coupling the Pentium M in decoding the streamed video is a Nvidia G72M graphics processor with 64MB DDR2 video memory and 256MB of 400MHz DDR2 main system memory, the latter of which is apparently soldered directly to the main system board. The graphics chipset is similar in performance to that of a laptop-based Nvidia Geforce Go 7400.

 

The device will include a 40GB hard-drive for local storage. This will also be a laptop-orientated 2.5" PATA drive.

 

WiFi is delivered through a 802.11n mini PCIe card and five wireless antennas spread throughout the device's chassis - two for data transmission and three for data reception. 10/100 Ethernet is also supplied as standard, but Bluetooth is not included.

 

Med den specen så burde det ikke være noe problem å kjøre HD, spes med core video.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...