Gå til innhold

Test: Slik erstattes dut-dut med Rosa Helikopter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du virkelig testet Tele 2 sin tjeneste?

Jeg bestilte meg nemlig vente signal fra webben der i går og da kunne jeg gjøre dette i nettleseren min på følgende side; http://rbtno.eurobate.com/

Det står også i testen at man ikke kan velge hva forskjellige personer (nummer) skal høre men dette kan jeg enkelt administrere når jeg logger inn på mine sider på tele2.

 

Håper å få et svar på hvorfor testen dere har lagt ut her på Amobil ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Har en kunde av meg som tydeligvis har Telenor. Ikke nok med at jeg har iritert meg over den jæ*** musikken som spilles men det er maks iriterende at du faktisk hører ventesignalet i bakgrunn.

 

Mulig dette har blitt en hit rundt om kring, men mine venner som bestiller noe sånt må regne med at vil gå lenge mellom hver gang de får en telefon fra meg! :nei:

Lenke til kommentar

Jeg brukte dette for snart to år siden når Tele2 introduserte det. Siden jeg bruker tvillingsim-kort hos Telenor nå så er det ikke mulig å benytte seg av denne tjenesten.

 

Noen som vet hva som ligger til grunn for at brukere av tvilling- og trillingsim hos både Telenor og Netcom er avkortet fra muligheten til å irritere omgivelsene sine?

Lenke til kommentar
Nummeret du sender "ventetone" til er ikke 1985, men 1986.

8194909[/snapback]

 

Klarer ikke å bestille på N80, snakket med kundeservice på Telenor, de sier du skal sende : vente til 1986 ikke ventetone.

Prøvde også å bestille via wap på Entry, men får bare denne feilmeldingen : Web-Innholdstype støttes ikke.

:( Noen som har peiling hva som kan være feil. Har aldri opplevd noe lignende, kan det være noen innstillinger på tlf som ikke er friske?

Lenke til kommentar
Har du virkelig testet Tele 2 sin tjeneste?

Jeg bestilte meg nemlig vente signal fra webben der i går og da kunne jeg gjøre dette i nettleseren min på følgende side; http://rbtno.eurobate.com/

Det står også i testen at man ikke kan velge hva forskjellige personer (nummer) skal høre men dette kan jeg enkelt administrere når jeg logger inn på mine sider på tele2.

 

Håper å få et svar på hvorfor testen dere har lagt ut her på Amobil ikke stemmer.

8198124[/snapback]

 

Hei

 

Vi har fått oppgitt av Tele2 at tjenesten foreløpig kun er tilgjengelig via WAP-leseren på telefonen, men at det snart ville bli tilgjengelig via nettleser. Alle bemerkninger på Tele2 i testen er derfor basert på hvilke muligheter du har via WAP.

 

Jeg ser at du refererer til en videreformidling av tjenesten via Eurobate. Nå har jeg prøvd å logge meg inn på tjenesten der via mitt brukernavn fra Tele2, noe som ikke fungerte og tjenesten må derfor være å regne som Eurobate og ikke Tele2. Så selv om du kjøper ventetone via Tele2, så kan du altså ikke administrere dem fra Eurobate. Dermed er det riktig det som står i testen. :)

Lenke til kommentar
Har du virkelig testet Tele 2 sin tjeneste?

Jeg bestilte meg nemlig vente signal fra webben der i går og da kunne jeg gjøre dette i nettleseren min på følgende side; http://rbtno.eurobate.com/

Det står også i testen at man ikke kan velge hva forskjellige personer (nummer) skal høre men dette kan jeg enkelt administrere når jeg logger inn på mine sider på tele2.

 

Håper å få et svar på hvorfor testen dere har lagt ut her på Amobil ikke stemmer.

8198124[/snapback]

 

Hei

 

Vi har fått oppgitt av Tele2 at tjenesten foreløpig kun er tilgjengelig via WAP-leseren på telefonen, men at det snart ville bli tilgjengelig via nettleser. Alle bemerkninger på Tele2 i testen er derfor basert på hvilke muligheter du har via WAP.

 

Jeg ser at du refererer til en videreformidling av tjenesten via Eurobate. Nå har jeg prøvd å logge meg inn på tjenesten der via mitt brukernavn fra Tele2, noe som ikke fungerte og tjenesten må derfor være å regne som Eurobate og ikke Tele2. Så selv om du kjøper ventetone via Tele2, så kan du altså ikke administrere dem fra Eurobate. Dermed er det riktig det som står i testen. :)

8202432[/snapback]

 

 

Jeg logget inn her https://secure.tele2.no/privat/mobil/golive/ringoppsignaler/ og administrete mine ringoppsignaler.. Funket utmerket.. Og som du ser på adressa er det tjenesten til tele2. Der kan jeg velge hvilket ringoppsignal som skal være aktivt til hvem...

Lenke til kommentar
Mye kjekkere med sanger enn den vanlige, kjedelige: duut. Kostet da heller ikke så mye at det ikke vil bli brukt.

Hadde nå vært bedre om en betalte et visst antall kroner per måned, og at man kunne velge sang fra sin egen mobil. Men det lønner seg sikkert ikke for operatøren.  :)

8195144[/snapback]

 

Kjekkere for hvem? Om noe burde man kunne slått på slik musikk når man ringer selv, fra innad i telefonen. Istedet for å plage gud og hvermann med slitsom musikk....

 

AtW

Lenke til kommentar
Mye kjekkere med sanger enn den vanlige, kjedelige: duut. Kostet da heller ikke så mye at det ikke vil bli brukt.

Hadde nå vært bedre om en betalte et visst antall kroner per måned, og at man kunne velge sang fra sin egen mobil. Men det lønner seg sikkert ikke for operatøren.  :)

8195144[/snapback]

 

Kjekkere for hvem? Om noe burde man kunne slått på slik musikk når man ringer selv, fra innad i telefonen. Istedet for å plage gud og hvermann med slitsom musikk....

 

AtW

8222256[/snapback]

 

Så LEGG PÅ, DA, surpomp :tease:

Lenke til kommentar
meh...sier eieren av Vista Ultimate  :tease:

8224647[/snapback]

 

Hehe, eid :!:

8224699[/snapback]

Hehe, ja det var faktisk ganske morsomt! :thumbup:

 

Ellers er jeg ening med "surpomp'en" litt lenger opp her, dette er mest bare irriterende for den som ringer...

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Dette er jo like dumt som å sitte å sende inn meldinger til messtv i hytt og pine fordi du vil vinne en cd du kjøpt fem ganger over med alle de bortkastede 10-kroners sms'ene.

Er helt enig med Snekker'n, totalt waste for folk som ikke vet bedre. Og Vista Ultimate sammenligningen deres holder ikke; bare fordi dere ikke gidder betale for deres Windows, betyr ikke at alle andre er like tomsete.

Lenke til kommentar
Dette er jo like dumt som å sitte å sende inn meldinger til messtv i hytt og pine fordi du vil vinne en cd du kjøpt fem ganger over med alle de bortkastede 10-kroners sms'ene.

Er helt enig med Snekker'n, totalt waste for folk som ikke vet bedre. Og Vista Ultimate sammenligningen deres holder ikke; bare fordi dere ikke gidder betale for deres Windows, betyr ikke at alle andre er like tomsete.

8225986[/snapback]

Det var da fært så sure folk var her da.

Jeg er helt ening i at dette går under hva jeg vil kalle bortkastede penger ut fra personlige preferanser. Men jeg fant også sammenlikningen mot Vista ganske ironisk og artig. Det har ingenting med om man betaler for sin Windows eller ikke, men snarere det faktum at det å kjøpe Vista er noe jeg vil si grenser tett opp til det Snekker'n ble sitert på "Nok et stunt for å tyne penger av folk som er lettlurte og bare må ha "

 

Vista er ikke nødvendig for annet en spesielt interesserte, "må ha" faktoren er større enn det reelle behovet for de aller fleste, akkurat som disse lydene i telefonen. :)

Lenke til kommentar
Dette er jo like dumt som å sitte å sende inn meldinger til messtv i hytt og pine fordi du vil vinne en cd du kjøpt fem ganger over med alle de bortkastede 10-kroners sms'ene.

Er helt enig med Snekker'n, totalt waste for folk som ikke vet bedre. Og Vista Ultimate sammenligningen deres holder ikke; bare fordi dere ikke gidder betale for deres Windows, betyr ikke at alle andre er like tomsete.

8225986[/snapback]

Det var da fært så sure folk var her da.

Jeg er helt ening i at dette går under hva jeg vil kalle bortkastede penger ut fra personlige preferanser. Men jeg fant også sammenlikningen mot Vista ganske ironisk og artig. Det har ingenting med om man betaler for sin Windows eller ikke, men snarere det faktum at det å kjøpe Vista er noe jeg vil si grenser tett opp til det Snekker'n ble sitert på "Nok et stunt for å tyne penger av folk som er lettlurte og bare må ha "

 

Vista er ikke nødvendig for annet en spesielt interesserte, "må ha" faktoren er større enn det reelle behovet for de aller fleste, akkurat som disse lydene i telefonen. :)

8227192[/snapback]

 

Og den gjennomsnittlige mobilbruker trenger ikke mer enn ringemuligheter og sms, alikavel kan den gjennomsnittlige mobil MYE mer enn det. Skal vi begynne å diskutere hva folk trenger og ikke trenger kan vi holde på i en evighet. Men skal du begynne å sammenlikne state-of-the-art operativ system med en ventetone for mobiltelefoner, synes jeg vi skal legge dette dødt...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...