Gå til innhold

En uke uten mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok positive ting som kan komme ut av å være uten mobiltelefon.

 

De tingene jeg ville savnet mest med å ikke ha mobil ville vært:

Redigere Office Dokumenter.

Kalender (Avtale)

Musikk (Mp3, podcast)

Klokkefunksjon (Alarm)

Passordliste.

Chat.

Ta bilder av morsomme øyeblikk.

SMS (Avtale)

 

Selv har jeg en person på skolen som ikke har mobiltelefon og dette kan til tider være svært irriterende med tanke på samarbeid på skolen ettersom en aldri får tak i personen.

 

Må nok si at jeg har blitt ganske så avhengig av mobilen ettersom jeg heller ikke har fasttelefon og mobilen er derfor det eneste kommunikasjonsmiddelet jeg har når jeg er på farten.

Lenke til kommentar

Marius, dette er det dummeste forslaget du noen gang har kommet med. For artikkelens skyld syns jeg det er veldig bra, men for din egen skyld syns jeg du var dum :p Hehe. Stakkars deg.

 

Jeg tror ikke jeg har vært et døgn uten mobiltelefon på flere år nå. Det er egentlig helt sykt, men jeg er på en måte avhengig. Ikke at jeg er av den typen som sjekker mobiltelefonen for meldinger hver time, men det er en slags ro når jeg har den. Er ikke det et tegn på mobilavhengighet, da? :p Huffavmeg. Kanskje idéen din ikke var så dum for deg selv alikevel. Den hadde iallefall vært bra for meg (men jeg har ikke lyst til å prøve alikevel :p ) ;)

Lenke til kommentar

Ikke tilgang til mobilen kan da ikke være så ille. :p

 

Tenk dere en uke uten internett! :scared:

 

Men jeg er spent på å se utviklingen. Vi burde nesten satt opp en leseravstemning:

 

Hvordan takler Marius dette?

1. Han går på veggen og må få tvangsinfusjon av SMS-tasting for å komme seg igjen

2. Han blir bare lettere klin kokkos

3. Han klarer seg passe bra om enn noe frustrert

4. Han klarer seg utmerket uten mobiltelefon en uke

5. Hvem er Marius? (Har ikke lest SMS fra han på "evigheter", altså flere timer, hadde helt glemt fyren nå)

6. Vet ikke

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...