Gå til innhold

Vista, 4gb ram og naken dame med våpen


Falkthorn

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Vil bare åpne med at jeg håper jeg ikke ødela for mange unge smågutter sine drømmer om nakne damer med våpen, men jeg håper dette viser hvor mye jeg trenger hjelp :)

 

Jeg vil da også unskylde for sinte admins som gir meg smekk fordi at de har skrevet om akkurat dette på en annen thread.. Jeg har lett litt rundt men ikke funnet akkurat hva jeg lette etter. Så hvis dette står godt beskrevet i en annen thread så smekk meg gjerne med en trout dit hvor dette ligger.

 

 

Som dere sikkert skjønte har jeg problemer med min Vista versjon og ny ram. Her er mine specs :

 

Windows Vista Ultimate (engelsk utgave) 32bit

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket LGA775, 4MB

Asus P5B-V, G965, Socket-775, ATX

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's (Disse er da de to orginale gb med ram jeg hadde før jeg kjøpte akkurat identisk pakke)

 

Når jeg bare hadde 2 gb stod det riktig menge ram. Når jeg puttet inn de 2 siste står det 2815gb ram.

 

Er det noe jeg kan gjøre for at det skal "syntes" mer ram? Har det noe å si at det bare står 2815gb istedet for 4gb? Blir 4gb brukt selv om at det står 2815gb?

 

Takk for din tid :)

 

Enjoy

post-63570-1173981416_thumb.jpg

Endret av Styrmer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig useriøs tråd her. Jeg har forøvrig svaret på sprøsmålet ditt, men når du begynner å legge ut halvnakne bilder av ekstremt "fyldige" damer, for å spørre et spørsmål som har blitt spurt så mange ganger før, så blir jeg bare frustrert. Har forresten rapportert tråden også.

 

Hadde egentlig ikke giddet å svare, men ettersom jeg ser 10 stk. som leser og en som svarer, så gjør det ignenting om denne blir "bumpet" til topps igjen, pga. den hadde blitt det uansett.

 

Jeg vil oppforde andre til å ikke svare på spørsmålet, før trådstarter fjerner bilde og endrer emnetittel :)

Lenke til kommentar
Veldig useriøs tråd her. Jeg har forøvrig svaret på sprøsmålet ditt, men når du begynner å legge ut halvnakne bilder av ekstremt "fyldige" damer, for å spørre et spørsmål som har blitt spurt så mange ganger før, så blir jeg bare frustrert. Har forresten rapportert tråden også.

 

Hadde egentlig ikke giddet å svare, men ettersom jeg ser 10 stk. som leser og en som svarer, så gjør det ignenting om denne blir "bumpet" til topps igjen, pga. den hadde blitt det uansett.

 

Jeg vil oppforde andre til å ikke svare på spørsmålet, før trådstarter fjerner bilde og endrer emnetittel :)

8162745[/snapback]

 

Eh? Hehe, du skal da få whine så mye du vil.. :)

 

Men takk til andre folk som faktisk har litt humor og svarer koslig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...