Gå til innhold

Hodesett med Fatal1ty-stempel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentelig fatal1ty?

8160561[/snapback]

 

Fatal1ty, eller Jonathan Wendel (tar jeg ikke helt feil) , er visstnok "verdens beste gamer", og spillernavnet hans har nå i litt for lang tid blitt melket av pengesugne selskaper som tjener penger ved å fremme påstanden om at ved å bruke utstyr det står "fatal1ty" på, blir man en syyyykt god gamer.

 

Nå er jeg lei.

Lenke til kommentar
nå har de melka det litt ...

 

lurer på om fatal1ty faktisk bruker alle tingene som blir laget?

8160449[/snapback]

Haha, sjangs i havet. Men som Uchiha Itachi nevnte over, så blir han vel betalt for å bruke sakene, så han MÅ vel bruke dem.

8160598[/snapback]

 

Tviler på det. Han blir ikke betalt for å bruke dem, det er selskapene som bruker fatal1ty-navnet som betaler han for å få bruke det, så han er vel nødt til å bruke det på eventuelle store LAN han drar på, eller andre offentlige "show-offs".

Lenke til kommentar
finnes til og med Fatal1ty-kjølere. Hva har kjølere med gaming å gjøre?

8160580[/snapback]

 

Holde colaen kald mens du gamer så du sitter å flytte på deg. Venter fortsatt på Fatal1ty ovnen og Fatal1ty fryseren jeg, greit å få lagd seg grandisen sin uten å avbryte gaminga :p

8160606[/snapback]

 

Men forestill deg det, en USB ovn :hmm:

Men jeg må inrømme at jeg er litt lei av denne karen, er disse produktene noe bra?

unasett så vil jeg ikke ha en eneste ting som det står fatal1ty på, bare harry spør du meg.... :hrm:

Lenke til kommentar
Lurer på om det er mulig å bygge en hel PC med nødvendig gamer-tilbehør hvor alle deler er merket "Fatal1ty"? Vi har cpu-kjøler, hovedkort, lydkort, mus, pad, headset. Mangler vel skjermkort, skjerm, dvd, harddisk og cpu i hvertfall. :D Og ikke minst kontorstolen!!

8160630[/snapback]

 

Jeg har selv Fatal1ty-lydkortet, men det er fordi jeg ville ha bayen og at jeg håper de 64mb-ene vil kunne utnyttes etter hvert :) Dessuten er det noen fine instillinger som følger med også :)

 

Men det finnes skjermkort i hvert fall... XFX har noen av dem... Og høytalere :p Strømforsyning :p Og selvfølgelig kabinettet, men det synes jeg egentlig virka ganske bra :) Jeg kan forstå at noen mener det er melka totalt :p Det er jo nesten ingenting igjen, og det finnes for eksempel flere mustyper og flere skjermkort...

Jeg går forresten ut ifra at han ikke bruker akkurat hva som helst, da... Han kaster vel ikke bort navnet sitt på dritt? Selv om det kanskje ikke er det aller beste i gården, liksom...

Lenke til kommentar

Eg har Fatal1ty musen (1010), har ikkje hatt nokon problemar med denne. Kun for at produktet har merket "fatal1ty" og er melket opp i skyene betyr ikkje at det ikkje er eit bra produkt. Skal ikkje sjå vekk ifrå at eg kjøper headsettet viss det viser at det funker.

Blir bare lei av alle som går og sier "OMG LOL, Fatal1ty, det produktet er ubrukelig! Alt som har fatal1ty på seg sux! OMG".

Eg skal ikkje nekte på at produktet er skrytet opp og sånt, men det kan vere bra for det.

Lenke til kommentar

Samme hva de kaller det vell? At han har fått sin egen serie er fint for ham, og om produsentene ønsker og produsere produkter i dette navnet, la dem ta seg utl

 

Høres nesten ut som noen er mesunlige på hovedpersonen selv spør du meg.

 

Personelig syns jeg Geforce 90000XXXTXXXX golden sample goes like hell XXX`2 limeted edition opphøyd i mente, er et mye grellere eksempel på dårlig bruk av navn.

Lenke til kommentar

Jeg synes forslaget med en Fatal1ty-ovn hadde vært suverent. Eller en pvn, som det bør hete.

 

"The Fatal1ty PVEN"

 

Den kan drives ved hjelp av overskuddsvarme fra en Prescott-prosessor, . Så da har man kjøling og ovn i ett.

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...