Gå til innhold

Ikke noe OLED-tastatur enda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1200 dollar for STEIKE FAEN?! :dontgetit:

 

Det er ALTFOR mye for et .. tastatur.

8159990[/snapback]

 

Skjermene har en levetid på ca. 5 år også da. Så blir vel mest for de som tjener høye summer per minutt eller for ekstreme entusiaster. Helt klart ikkeno for meg, men skulle ønske jeg kunne sett ett på CeBit i år, iogmed jeg skal dit så hadde jeg håpet på å få se et selv i ekte form:(

Lenke til kommentar

Hvis de bildene jeg har sett av dette tastaturet er 3d-rendringer er jeg virklig imponert. Var helt sikker på at det var ekte bilder.

 

Synes heller ikke prisen er så ille. Det er tross alt bestykket med 103 stk 32*32 oled displayknapper. Og med den prisen må disse ha kostet godt under 10$ stykket i inkjøp. Vi har noen kontrolpaneler med monochrome-lcd-knapper og de er dyrere. Konklusjonen her var i hvert fall "vi må finne ut hvem som lager knappene og hvor mye vi kan få de for!" :)

Lenke til kommentar
1200 dollar for STEIKE FAEN?! :dontgetit:

 

Det er ALTFOR mye for et .. tastatur.

8159990[/snapback]

Pøh.. det er jo ikke mer enn et par lisenser på Vista Ultimate :!:

 

Og tastaturet er jo en komponent jeg tror er langt mer brukt på verdensbasis enn Vista Ultimate (målt i både timer og antall brukere). En datamaskin uten tastatur er jo nesten uhørt, men en datamaskin uten Vista Ultimate går jo fint an.

 

</erte>

Lenke til kommentar
Med mindre designerne har vært litt forutseende vil nok dette være noe som primært er laget for Windows...

8160042[/snapback]

 

Skal funke til "alle" OS så vidt jeg har lest, dvs Mac, linux og Windows. Konfigurerbarheten til knappene trenger man riktignok et program for, så kan være at man på linux bare får vanlig tastatur f.eks.

Lenke til kommentar
Pøh.. det er jo ikke mer enn et par lisenser på Vista Ultimate :!:

 

Og tastaturet er jo en komponent jeg tror er langt mer brukt på verdensbasis enn Vista Ultimate (målt i både timer og antall brukere). En datamaskin uten tastatur er jo nesten uhørt, men en datamaskin uten Vista Ultimate går jo fint an.

 

</erte>

8160099[/snapback]

Haha. Du fornekter deg ikke, Simen. :D

 

Utrolig stilig konsept, og jeg er på ingen måte overrasket over prisen på 1200 dollar. Et par år etter lanseringen av Optimus vil nok prisene falle drastisk, som med det meste nyskapende elektronikk.

Lenke til kommentar
Den veiledende prisen - hold deg fast - blir ca 1200 dollar.

 

Er det virkelig noen som kjøper så dyre tastatur? :dontgetit:

8160341[/snapback]

 

Nå har det seg slik at det finnes andre PC-brukere en de som surfer internett, spiller og sjekker epost. ;)

 

Selvsagt reklameres det for at man kan tilpasse tastaturet til forskjellige spillfunskjoner, men tastaturet er nok primært tiltenkt de som kan tjene på å ha et slikt værktøy en en yrkessituasjon. feks en oversetter som kan bytte mellom forskjellige skriftspåk. Den allmene Pc-bruker sliter vel også med å økonomisk argumentere for et ATI FireGL kort til 12k også, men det betyr jo ikke at det ikke kan være økonomisk forsvarlig for feks en grafisk designer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...