Gå til innhold

Vista-oppdateringer sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
To use this site, you must be running Microsoft Internet Explorer 5 or later.

 

To upgrade to the latest version of the browser, go to the Internet Explorer Downloads website.

 

If you prefer to use a different web browser, you can obtain updates from the Microsoft Download Center or you can stay up to date with the latest critical and security updates by using Automatic Updates.

Jøss, dette er en forbedring fra sist jeg prøvde kombinasjonen Firefox og Windows oppdatering. Nå ble jeg positivt overrasket :)

Lenke til kommentar
Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro?

8151121[/snapback]

Savner den jeg også. Skal ikke klage hvis det kommer en oppdatering av noe slag slik at XP-driverne til raid-kontrolleren på hovedkortet mitt fungerer igjen heller. Triste saker at 875-kortet til MSI ikke støtter Vista.. latterlig rett og slett!

Lenke til kommentar
Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro?

8151121[/snapback]

Ja er det noen som skjønner hvorfor det tar nesten like lang tid å "beregne" plass og tid som selve overføringen? Det har for lengst blitt det største irritasjonsmomentet her i gården med Vista foreløpig

Lenke til kommentar

Har nå testet Vista 64 noen kvelder, og er ikke fornøyd. Prøvde FEAR Comat hadde maks 28 Fps (8800gts320mb c2d 2.6ghz) bootet opp XP 130fps på samme innstillingene. Ellers føler jeg at maskinen/programmer "henger" litt hvis jeg multitasker.

Skal leke noen kvelder til, før jeg tester ut 32 versjonen.

 

Annen positiv til, kanskje dx10 var en skjermsparer av solsystemet, på XP når en passerer diverse planeter er fps i xp nede i 17fps, mens her kruset det av gårde i 200+++fps!

Lenke til kommentar
Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro?

8151121[/snapback]

Ja er det noen som skjønner hvorfor det tar nesten like lang tid å "beregne" plass og tid som selve overføringen? Det har for lengst blitt det største irritasjonsmomentet her i gården med Vista foreløpig

8151407[/snapback]

 

Vista er ikke så framtidsrettet der, alt som har noe med nettverksdrev å gjøre fungerer suboptimalt. Det er ihvertfall min erfaring. Dålrig ytelse, også på mindre mengder filer.

 

Ellers håper jeg denne kompabilitetspatchen funker på en god del programmer.

 

AtW

Lenke til kommentar
Når fikser de problemet med filkopiering av store mengder filer over nettverk mon tro?

8151121[/snapback]

Ja er det noen som skjønner hvorfor det tar nesten like lang tid å "beregne" plass og tid som selve overføringen? Det har for lengst blitt det største irritasjonsmomentet her i gården med Vista foreløpig

8151407[/snapback]

Mener jeg ser det samme i tidligere versjon av Windows også? Bruker man explorer til å kopiere med står den og henger kjempelenge om det er mange filer som skal kopieres. Bruker man derimot xcopy via konsollet begynner kopieringen med en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...