Gå til innhold

X-serien utfordres til høsten (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres virkelig interessant ut. Jeg elsket Freelancer i sin enkle genialitet og geniale enkelthet, og jeg likte dypheten til X-spillene. Men sistnevnte ble fort litt for avansert, tidkrevende og ikke minst tungt for meg, mens Freelancer på sin side fort kunne bli repetitivt etter en del gjennomspillinger.

 

Dette ser ut til å bli en fin blanding mellom dem, og det ser jeg fram til å vite mer om. Man kan visstnok styre med musen, og det var noe av det jeg likte best med Freelancer.

 

Det ser dessverre ikke ut til at man kan fly noe annet enn kampskip, dette er litt dumt. Freelancer gjorde det faktisk gøy å fly de store klumpene av noen skip, fordi dette var helt sentralt i handelsvirksomheten. Hvis man må drive handel med krigsskip, store som små, så er nok ikke det helt det samme.

 

Jeg bare håper for Guds skyld at det får multiplayer-støtte, og blir like modifiseringsvenlig som Freelancer var.

Lenke til kommentar

MiSP satte ord på det jeg tenkte på.

Men jeg får en stadig tilbakevendende følelse av at det lukter litt jalla av dette spillet også. Noe sier meg at det er mest "gå fra A til B og hent objekt X" type oppdrag i det spillet siden det er over 2000 oppdrag.

 

Men hvis spillet lar deg utforske hele verdenen uten at man har gjort x-antall oppdrag så er det uansett et stort plaster på såret (hvis oppdragene i spillet er slik som jeg frykter dem er). En multiplayer del som er like fengende som Freelancer sin multiplayer del er vil sansynligvis være den viktigste tittelen for min del dette året.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...