Gå til innhold

Nå får du kjøpt Nokia N93i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppfølgeren til Nokias teknologimonster N93 er nå i butikkhyllene.

 

Les mer

8116927[/snapback]

 

Etter å ha brukt denne noen dager er jeg faktisk litt skuffet.

 

Vurderer å sende den inn på service, da det ikke kan være mulig at lyden skal være så svak i samtale. Har flere ganger problem med å høre hva folk sier i andre enden. Har skrudd volum på max uten at dette hjelper. Er det litt støy i rommet mister jeg store deler av samtalen. I tillegg er lyden ofte litt skurrete.

 

Flippen er også veldig mye bevegelse i.

 

Telefonen har i tillegg låst seg 4-5 ganger ved lasting av bilder mot vox, og i tillegg har den en gang låst seg ved innkommende anrop. Da klarte jeg imidlertid å svare etter 6-7 tastetrykk på grønn knapp.

 

Første dagen jeg fikk den ladet jeg den fullt på kvelden, og morgenen etterpå var den tom for strøm. Da hadde den sikkert hengt i et program eller noe. Har derimot holdt 2 dager nå etterpå, men er nå tom for strøm igjen.

 

Kameraet derimot er veldig bra, og videokvaliteten det beste jeg har sett på mobil.

 

Linsedekselet er litt knotete å få av og på, og burde hatt en skyveknapp eller lignende for å skyve frem et deksel istedet. Blitsen ligger akkurat der jeg ønsker å holde fingrene for å holde kameraet komfortabelt.....

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Finn billigste pris på N93i

 

Hva skal til for å kalle seg journalist på amobil.no? En pris er ikke billig, den er høy eller lav. Dessuten peker linken til prisguide.no som kun viser de laveste prisene blant de butikkene som velger å betale for å være med. Det er dermed ingen garanti for at det faktisk er den laveste prisen, til tross for at de påstår det.

Lenke til kommentar
Hva skal til for å kalle seg journalist på amobil.no? En pris er ikke billig, den er høy eller lav. Dessuten peker linken til prisguide.no som kun viser de laveste prisene blant de butikkene som velger å betale for å være med. Det er dermed ingen garanti for at det faktisk er den laveste prisen, til tross for at de påstår det.

8121039[/snapback]

Det koster ingenting aa vaere med i prisguiden, ellers helt riktig.

Lenke til kommentar
Er det hdmi eller scart man kobler den i tven med da?

8120938[/snapback]

 

Er sannsynligvis 3 AV-plugger, 1 for video (gul) og to for audio (hvit og rød).

8123893[/snapback]

stereo lyd å greier :O

Hvordan blir denne kvaliteten på en 42" plasma/LCD?

Ser jo så pro ut på reklamene :)

Lenke til kommentar
Det koster ingenting aa vaere med i prisguiden, ellers helt riktig.

8131655[/snapback]

 

Men det koster noe hver gang noen klikker på en link i prisguiden. Konsekvensen av det er at det koster butikkene noe å være med der. Å kalle det laveste pris er direkte villedende, noe som har vært tatt opp her svært mange ganger.

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...