Gå til innhold

Milepæl for Widgets


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Synes de er upraktiske og kun lagd for å ha "noe" mot Firefox. Selv bruker jeg Opera 95% av tiden men Addons til Firefox er veldig praktiske med tanke på at de starter i bakgrunnen på en måte.

8106836[/snapback]

Syntes widgets er mye mer nyttig enn addons til Firefox.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Eneste nyttige Widget jeg har funne er "det periodiske system"- widget'en, men jeg har kanskje ikke lett grundig nok :p

8107034[/snapback]

Jeg bruker kalender, klokke, valutakonverter, kalkulator, Wikipedia widget, vær og noen til.

Lenke til kommentar
Eneste nyttige Widget jeg har funne er "det periodiske system"- widget'en, men jeg har kanskje ikke lett grundig nok :p

8107034[/snapback]

Jeg bruker kalender, klokke, valutakonverter, kalkulator, Wikipedia widget, vær og noen til.

8107045[/snapback]

 

Jeg liker opera veldig godt, men widgets er bedre egnet i et eget program, eller innebygd i vista (sjokk, horror, tenk at jeg faktisk forsvarere at MS skal overta noe på dette viset :)) Nå er riktignok VIsta-widgetene jeg har sett for lite fleksible og få av de, men det er greiere om man slipper å forholde seg til så mange programmer, burde kanskje vært en widget-standard?

 

AtW

Lenke til kommentar
Synes de er upraktiske og kun lagd for å ha "noe" mot Firefox. Selv bruker jeg Opera 95% av tiden men Addons til Firefox er veldig praktiske med tanke på at de starter i bakgrunnen på en måte.

8106836[/snapback]

Dette er grunnen til at jeg har byttet til Firefox, men har Opera tilstede for de funksjonene jeg savner. Widgets blir for tungvindt i forhold til løsningene til Firefox, men er alikevel nyttige.

Widgets passer seg bedre som småprogrammer på OS nivå. I OSX fungerer jo det ypperlig, Vista er jo også nevnt.

Lenke til kommentar
ATWindsor Postet i dag, 18:17

(sjokk, horror, tenk at jeg faktisk forsvarere at MS skal overta noe på dette viset )

Det er notert, og kan og vil bli brukt mot deg ved neste anledning! :D

Ellers er jeg ening i at jeg syns det er merkelig at Vista Widget ikke er litt mer fleksible, da jeg syns det hører mer hjemme der enn i nettleseren.

 

Men hvis det nå har blitt 1000 stk gjennom Opera, bør jeg vel titte litt mer på utvalget for å se hva jeg går glipp av. Har ikke brukt Opera noe særlig på en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...