Gå til innhold

Falsk moderator ryster Wikipedia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklagelig dette. Men jeg stoler fortsatt på det meste av det jeg leser av interesse for meg på Wikipedia, såfremt det ikke er snakk om altfor "betente" saker der det mistenkes at for mange mennesker med en egen "agenda" er inne og editerer i hytt og pine.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Eh.. Er det bare jeg som synes det er en skrekkelig stor distanse mellom overskriften og den faktiske nyheten her?

 

Overskrift: SKANDALE RYSTER WIKIPEDIA!!!1111

 

Nyheten: En tilfeldig fyr løy da han registrerte seg og ble moderator.

 

OOOOH! SKANDALE! RYSTENDE! FORFERDELIG!!

 

Gimme a break. :) Styr unna fantasioverskrifter er dere snille, dette er ikke Se&Hør eller Søndag Søndag, ok?

Lenke til kommentar
Mange stiller nå spørsmålstegn ved seriøsiteten ved det populære åpne nettleksikonet Wikipedia

8105907[/snapback]

De fleste forståsegpåere stiller spørsmålstegn hele tiden. Wikipedia er bra, fordi ikke folk automatisk tar alt for god fisk der. Det er verre med VG og kjendis.no, der altfor mange av leserne tror på alt som står der.

Lenke til kommentar
Eh.. Er det bare jeg som synes det er en skrekkelig stor distanse mellom overskriften og den faktiske nyheten her?

 

Overskrift: SKANDALE RYSTER WIKIPEDIA!1111

 

Nyheten: En tilfeldig fyr løy da han registrerte seg og ble moderator.

 

OOOOH! SKANDALE! RYSTENDE! FORFERDELIG!!

 

Gimme a break. :) Styr unna fantasioverskrifter er dere snille, dette er ikke Se&Hør eller Søndag Søndag, ok?

8106207[/snapback]

 

 

Helt enig! Trodde nesten jeg hadde kommet inn på vg.no...

Lenke til kommentar

Det hadde vært ganske ille om det kom frem at en person som jobbet med leksikon hadde skrytt på seg ekstra kompetanse. Det er ganske urovekkende når så altfor mange kjøper alt som står der uansett..

 

Wikipedia har gått på en smell hva gjelder troverdighet, og det kan sees på som en skandale, jeg har ingen problemer med det.

Lenke til kommentar
Mange stiller nå spørsmålstegn ved seriøsiteten ved det populære åpne nettleksikonet Wikipedia etter enda en avsløring om hvor lett det er å bli moderator.

 

Les mer

8105907[/snapback]

[pirke]Man stiller ikke spørsmålstegn, man stiller spørsmål til noen / om noe, og setter spørsmålstegn ved noe.[/pirke]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...