Gå til innhold

Kompakt brenner i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norskutviklet, men ingen norsk språkversjon ??

8088292[/snapback]

 

Det er feil! Selv har jeg testen den på Norsk! For å få den på Norsk må du gå til riktige innstillinger! Velg Application Settings, der finner du valg for å få den på Norsk!

Endret av moddi
Lenke til kommentar

Dette programmet visste jeg ikke om. Det ser lekkert og brukervennlig ut. At det kan brukes fra USB uten installasjon gjør det ennå bedre :)

 

29 dollar er ikke all verden, men jeg skal prøve det ut før jeg betaler. Noen som vet hvor lenge prøveperioden varer? Eller om de bare kutter i funksjonaliteten og har så lang prøvetid man vil?

 

Litt dumt at det ikke er støtte for Linux og OSX, da må jeg lære meg et nytt program senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg bare måtte.... "What can i do for you today?"... hvorfor blir det mer og mer vanlig å skrive I med liten i?

8088460[/snapback]

Fordi internett ødelegger gramatikken til folk. Om tre år vil du få tilsendt brev fra offentlige organer hvor de også bruker "LOL" som komma, punktum, kolon, mellomrom og linjeskift.
Lenke til kommentar
Litt dumt at det ikke er støtte for Linux og OSX, da må jeg lære meg et nytt program senere.

8088459[/snapback]

Her er ett Open Source alternativ til OSX. Kan som de fleste programmer til Mac kjøres uten installasjon og det er veldig enkelt å bruke da utviklere på Macplattformen er flinke til å følge Apple sine design guidelines.

 

Burn%20window.png

http://burn-osx.sourceforge.net/

Endret av MCDr
Lenke til kommentar
Jeg bare måtte.... "What can i do for you today?"... hvorfor blir det mer og mer vanlig å skrive I med liten i?

8088460[/snapback]

100% OT: Jeg vet faktisk ikke. Eneste jeg kommer på, er en ordbok, type engelsk. Der blir i-ene til stor I. Jeg kan ikke se for meg at folk copypaster fram og tilbake i Word, bare for å poste et innlegg på et forum, men noen gjør kanskje det? Jeg bruker ikke Firefox og vet ikke om i-ene blir til stor I der (hvis man skulle bruke galt språk.)

 

Har tenkt på det lenge selv :)

Lenke til kommentar
Dette programmet visste jeg ikke om. Det ser lekkert og brukervennlig ut. At det kan brukes fra USB uten installasjon gjør det ennå bedre :)

 

29 dollar er ikke all verden, men jeg skal prøve det ut før jeg betaler. Noen som vet hvor lenge prøveperioden varer? Eller om de bare kutter i funksjonaliteten og har så lang prøvetid man vil?

 

Litt dumt at det ikke er støtte for Linux og OSX, da må jeg lære meg et nytt program senere.

8088459[/snapback]

 

 

Kommer ikke opp noe tidspunkt for hvor lenge den varer. Ser for meg ut som at det er slik som med feks total commander, at en må vente noen sekunder før en kan trykke at en vil fortsette å bruke programmet. Alle funksjonene jeg har testet er der hvertfall.

Lenke til kommentar
Virker som et greit program dette  :) Men jeg synes den har et litt stygt GUI. Kanskje det er det man må betale for at det skal være så kompakt?

8088463[/snapback]

Jeg synes det var lekkert, men det er sikkert litt smak og behag. Jeg har vel mer lik smak som utvikleren da ;)

Lenke til kommentar
Jeg liker nå at programmer holder seg til windows sitt eget grensesnitt. Å ha det universelt likt er ofte mer brukervennlig enn at alle skal lage sin egen versjon av alt.
Så ike sånn fantastisk flott ut nei.

 

Hvilke alternativer har jeg viss jeg vil ha et gratis, u-stygt brenne-program med grunnleggende funskjoner(DATA-CD/DVD, VIDEO-CD/DVD, Image og AUDIO-CD)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...