Gå til innhold

MIT-pensum tilgjengelig gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest litt på noen kurs, og det virker som det er stor kvalitetsmessige forskjeller på de forskjellige kursene. Ihvertfall dokumentasjonen til dem, men det er vel verdt å si at dette er et program som ikke bare MIT er med på. Det fins en rekke universitet som er med.

Lenke til kommentar

Håper de legger ut videoene i endel bedre oppløsning da. Mye av det jeg har sett på har vært i latterlig lav oppløsning. Ser omtrent ut som om det har vært filmet med et middels mobilkamera :) Ganske synd for det er høy kvalitet på det faglige innholdet.

 

It's learning er et helt latterlig system. De er mer opptatt av å legge til "nyttige" ting som blogg og hjemmesidefunksjon istedenfor å konsentrere seg om å lage et system hvor de grunnleggende tingene faktisk fungerer.

Lenke til kommentar

Det hadde gjort seg om NTNU hadde avsatt noen ressurser til utvikling av et system som var tilpasset studiene bedre. Tror ikke det hadde vært så stort problem med kompetansen heller :p

 

Er det noen som kan anbefale et kurt på OCW som er bra å titte på for å se hvordan det er lagt opp? De jeg så på virket ikke helt komplette.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg liker det lille (velfortjente) sparket til det grelle systemet It's Learing.

8081065[/snapback]

Yepyep. Med så stor protestvilje ovenfor It's Learning burde man vel klare å si sitt ovenfor ledelsen også? Jeg har ikke hørt om én person som har vært fornøyd med det systemet.
Lenke til kommentar

Er jo særlig som anders sier, umulig å finne info om andre fag enn de du er meldt opp i...Akkurat som dette er statshemmeligheter on a need-to-know basis...

 

I tillegg til at de ansvarlige for kurset har liten valgfrihet i layout/presentasjon av faget.

 

For ikke å nevne myye nedetid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...