Gå til innhold

NGT med ADSL til flere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Også blir linja overbelasta, og alle får møkklinje.

 

Få nå heller fingern ut ta rævva, og legg heller fiber, og forbedre ADSL tilbudet på den måten.

8037319[/snapback]

Ja det hadde vært mye bedre med fiber :)

8037335[/snapback]

Det hadde vert mye bedre med noe som kan kalles ordentlig bredbåndstilbud.

Jeg bor ca 5km utenfor sentrum i Lillehammer. Her er det mange naboer, men et styggrævva bredbåndstilbud. Linje på maks 1Mbit, ellers så kveles linja, den er ofte ustabil, og detter mye ned. de skulle også legge fiber her i høst, men ser ut til at det ikke ble noe av.

 

Nei, istedet for å gjøre slik som de gjør nå, som bare vil by på problemer, kan de heller legge ned noen fiberkabler...

Lenke til kommentar

Så ikke noe info om hvor langt unna man kunne være med nye "langdistanse". Og jeg trodde man opererte med 5km og ikke 4km fra før? Og ja.. telenor har begynt å tilby dette for en stund siden mener jeg. Broren som bor rett over 5km fra sentralen kunne for en stund siden få telenor. Han har vært ganske irritert, for naboen 100m borte har kunne hatt det i flere år, men han har alltid fått beskjed om at han er for langt unna.

Lenke til kommentar

Vi bor 5900 meter unna sentralen, og har ikke kunnet få noe før Telenor lanserte sitt tilbud kalt Mini i fjor. Etter en masse fram og tilbake, ble vi koblet opp. Hvilken nedtur! 100kbit ned og 40 opp, og ustabilt så det holdt. Ikke noe jeg ville betale 299 kroner i måneden for, så jeg sendte alt i retur.

 

Om Nextgentel har eget utstyr i samme sentral hjelper ikke meg så mye er jeg redd, så lenge kobberen fram til meg er den samme :ermm:

Lenke til kommentar
Vi bor 5900 meter unna sentralen, og har ikke kunnet få noe før Telenor lanserte sitt tilbud kalt Mini i fjor. Etter en masse fram og tilbake, ble vi koblet opp. Hvilken nedtur! 100kbit ned og 40 opp, og ustabilt så det holdt. Ikke noe jeg ville betale 299 kroner i måneden for, så jeg sendte alt i retur.

 

Om Nextgentel har eget utstyr i samme sentral hjelper ikke meg så mye er jeg redd, så lenge kobberen fram til meg er den samme  :ermm:

8039648[/snapback]

 

 

Vi bor 50m unna sentralen, og kan ENDA ikke få ADSL...! Der har du Norges teknologiske utvikling på nært hold..

Lenke til kommentar
Vi bor 5900 meter unna sentralen, og har ikke kunnet få noe før Telenor lanserte sitt tilbud kalt Mini i fjor. Etter en masse fram og tilbake, ble vi koblet opp. Hvilken nedtur! 100kbit ned og 40 opp, og ustabilt så det holdt. Ikke noe jeg ville betale 299 kroner i måneden for, så jeg sendte alt i retur.

 

Om Nextgentel har eget utstyr i samme sentral hjelper ikke meg så mye er jeg redd, så lenge kobberen fram til meg er den samme  :ermm:

8039648[/snapback]

 

 

Vi bor 50m unna sentralen, og kan ENDA ikke få ADSL...! Der har du Norges teknologiske utvikling på nært hold..

8039793[/snapback]

 

Enig, det er bare tragisk. Vi er tross alt i 2007.

Lenke til kommentar

Slettet noen off-topic innlegg for å forhindre at dette ble en diskusjon rundt NGT sin service fremfor det tråden egentlig handler om (Bredbånd Langdistanse). Hvis man har en klage på NGT sin kundebehandling, så kan man lage en ny tråd eller fortsette en slik diskusjon i en allerede eksisterende tråd.

 

Videre off-topic kan føre til advarselsøkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...