Gå til innhold

Omtale av Armed Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte dette i går, men har store problemer. På et av de første oppdragene, hvor en skal sprenge en bro, er oppdraget ganske enkelt ødelagt. Jeg har forsøkt å gjøre det utallige ganger nå, uten suksess. Jeg plasserer bombene, men får aldri klarsignalet jeg venter på. Jeg har forsøkt å plassere dem på ulike steder, også. AI-en er også ekstremt svak på dette oppdraget, der biler kjører ut i elven i stedet for over broen -- noe som faktisk ødelegger oppdraget for det er en event som ikke blir "triggeret" riktig. Så jeg kommer meg faktisk ikke forbi oppdraget!

 

Det finnes heller ingen patch. Kun til tysk versjon.

Lenke til kommentar
Kjøpte dette i går, men har store problemer. På et av de første oppdragene, hvor en skal sprenge en bro, er oppdraget ganske enkelt ødelagt. Jeg har forsøkt å gjøre det utallige ganger nå, uten suksess. Jeg plasserer bombene, men får aldri klarsignalet jeg venter på. Jeg har forsøkt å plassere dem på ulike steder, også. AI-en er også ekstremt svak på dette oppdraget, der biler kjører ut i elven i stedet for over broen -- noe som faktisk ødelegger oppdraget for det er en event som ikke blir "triggeret" riktig. Så jeg kommer meg faktisk ikke forbi oppdraget!

 

Det finnes heller ingen patch. Kun til tysk versjon.

8037251[/snapback]

 

Hmm, trasig. Jeg hadde problemer med noe av det samme enkelte ganger, men en restart av oppdraget fikset som oftest opp i dette. Det er for mange tekniske glitcher i spillet per i dag, så jeg tror ikke det blir å ta lange tiden før en patch er ute.

Lenke til kommentar

YES! Endelig en oppkommer til Operation Flashpoint! :w00t:

 

Har ventet på dette spillet i mange år nå! Har kjøpt det alt og det var bare to kopier i hele bysentrum i Tønsberg! en annen venn av meg som elsker OFP kjøpte det andre, så det var ingen flere ArmA kopier etter at vi kjøpte dem! :!:

 

OFP og Arma er mine beste favoritter! jeg bare elsker dem fordi de er så fleksible i spillbarhet og frihet! noe enda bedre er jo at communitien har holdt OFP levende helt siden det ble lansert, og de har vertfal tenkt seg å fortsette med det på Armed Assault.

 

Skal ha et virkelig party med min nye beste venn.....Hello Sahrini here I come! :cool:

Lenke til kommentar
Hmm, trasig. Jeg hadde problemer med noe av det samme enkelte ganger, men en restart av oppdraget fikset som oftest opp i dette. Det er for mange tekniske glitcher i spillet per i dag, så jeg tror ikke det blir å ta lange tiden før en patch er ute.

8037408[/snapback]

Det er høyst sannsynlig at en patch er snart på vei. et bevis for det er jo at bare èn uke etter lanseringen av den tjekkiske versionen kom en patch ut.

bare en eller to uker senere (husker ikke helt) kom enda en ny patch til den tjekkiske versionen....det vil jeg kalle service! :thumbup:

 

så jeg tror at en patch er snart like om hjørnet...men husk at våres "505 Games" lanserte version er mer oppdatert og har mindre bugs enn de andre versionene (Polen, Tyskland, Tjekkia osv.) siden vi er i version 1.04....de andre er i 1.02.

 

Så siden våres version er foreløbig mer oppdatert og derfor litt "bedre" enn de andre versionene, vil det trolig ta litt lengre tid før en ny patch kommer, siden versionen vår har mindre glitcher å finne. Jeg hørte at de fakstisk har fixa rundt 30-50 bugs som de andre versionene ennå har! :thumbup:

Endret av stuntmanknut
Lenke til kommentar

Ah, fin review, skal nok skaffe meg spillet.

Håper bare ikke spillet blir for vanskelig da, litt kjipt om det tar uker med trening før jeg blir dreven soldat.

Ellers skulle jeg ønske man kunne spille på de "onde" sin side :whistle: ,

istede for atter en gang hjelpe de stakkarse amerikanerne.. ;)

Lenke til kommentar

At spillet kan være vanskelig kan jeg skrive under på. Jeg prøve meg litt på custom misson. Jeg tok en gummibåt, 4-5 SF assuault menn med meg, så skulle jeg komme meg til en annen øy å ta 15-20 motstandere og redde 5 sivile. Det gikk ikke helt etter planen, da hele laget ble slaktet relativt fort av et maskingevær.

Lenke til kommentar
Er dette spillet å finne i norske butikkhyller i dag, eller må man fortsatt bestille fra amazon.co.uk? Var innom min lokale expert-butikk i går, og så ikke noe til det..

8039145[/snapback]

 

Foreløbig tror jeg det kan være vanskelig å finne spillet i et butikkhylle, med du finner sikkert en nettbutikk som har det.

 

http://gamer.no/product.php?productId=35403

8039229[/snapback]

 

Måten dette spillet blir publisert på er helt hårreisende. Forstår fortsatt ikke at oppfølgeren til et at tidenes beste soldatspill, med gode salgstall i ryggen, ikke klarer å skaffe seg en skikkelig publisher-avtale. Er da ikke så vanskelig å trykke opp litt plastikk og sørge for å spre dem utover Europa innen rimelig tid..

 

Er det satt noen dato for når dette skal nå norske butikkhyller?

Lenke til kommentar
Er dette spillet å finne i norske butikkhyller i dag, eller må man fortsatt bestille fra amazon.co.uk? Var innom min lokale expert-butikk i går, og så ikke noe til det..

8039145[/snapback]

 

Foreløbig tror jeg det kan være vanskelig å finne spillet i et butikkhylle, med du finner sikkert en nettbutikk som har det.

 

http://gamer.no/product.php?productId=35403

8039229[/snapback]

 

Måten dette spillet blir publisert på er helt hårreisende. Forstår fortsatt ikke at oppfølgeren til et at tidenes beste soldatspill, med gode salgstall i ryggen, ikke klarer å skaffe seg en skikkelig publisher-avtale. Er da ikke så vanskelig å trykke opp litt plastikk og sørge for å spre dem utover Europa innen rimelig tid..

 

Er det satt noen dato for når dette skal nå norske butikkhyller?

8039910[/snapback]

Det ble gitt ut i Norge fredag som var (jamfør lanseringsdatoen på produktsiden det linkes til). Det er Ubisoft Nordic som står for den nordiske distribusjonen. Hvor stor spredning distribusjon har, eller hvor stor tro Ubisoft har på tittelen i det nordiske markedet kjenner jeg ikke til. Men det er i hvert fall fem nettbutikker som selger Armed Assault i vår prisguide :-)

Lenke til kommentar

Nettbutikkene har 1-2 ukers leveringstid. Derfor fikk jeg inntrykk av at det var dårlig med AA her i landet. Men regner med det kun er min lokale expert-butikk som er litt "ute". Stikker til byn i morgen og tar en titt. Lenge siden jeg spilte OFP nå, så er litt utolmodig :)

Endret av brsseb
Lenke til kommentar

Herregud så fett! :dribble:

 

Har bare spilt det første oppdraget. (Døde to eller tre ganger, hehe) Dette er akkurat den type spill det er alt for få av, spill man faktisk føler seg redd/stressa av når man spiller, pga innlevelse. Alle ordrene, forvirringen, null UI, osv. Helt konge.

 

Dette er noe av det tøffeste jeg har spilt på leeenge.

 

Eneste minus så langt er systemkrav. Jeg kjører 1280x1024 32 med low AA, null AF, high (ikke highest) på alle settings bortsett fra shader og shadows, og får 35-40fps. Laveste fps`en jeg har sett siden jeg fikk Core 2 Duo. Prøvde i 1024x768, men fikk ikke mye mer fps av det, noe som nesten er bra, siden det ser stygt ut i så lav oppløsning.

 

Så, er dette noe de muligens vil fikse eller må man ha 8800 for å få skikkelig flyt?

 

Summa summarum: Dette kommer jeg til å kose meg med i lang, lang tid! Nå er jeg Arma-fanboy!

 

Edit: Det kommer ny patch 2. mars, med følgende forbedringer:

 

* reworked and improved multiplayer game browser screen

* improved Voice over Net

* dedicated server platform underwent big stability and performance improvement

* ability to turn off grass in video options and grass flattened around soldiers for improved visibility.

* visually improved and smoother LOD switching

* various performance and stability optimizations

* new modern style GPS device displaying small map on top of game view in some situations for easier navigation

* support for more keyboard shortcuts to actions

* generally improved AI (including driving and combat)

* new content: Su-34 Fighter and Su-34 Bomber, TT650 and M1030 military motorcycles, AKS74PSO, KSVK, M107 and M16A4

* and more...

Endret av koronag
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...