Gå til innhold

Nettleser i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo en del feilrettinger ja. Hvordan står det til med feilrettinger for 1.5.x.x versjonen nå? Er 1.5 faset helt ut, eller oppdateres den også litt i ny og ne?

 

Nå har jeg med vilje latt være å kjøre 2.0 versjonen fordi det ante meg at det kom mange barnesykdommer som måtte lukes vekk først. Gjenstår det mye feil i 2.0.0.2 versjonen, og kan det være smart å vente til 2.0.6, eller 2.1.6 ?

Endret av G
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nytt, men stavekontroll på norsk og nynorsk (samt andre språk) er en nyttig sak, som med fordel kan installeres av flere forumbrukere.

 

Vet det er litt tabu å skrive om slikt på forumet, men det er ikke dumt å lære seg litt rettskriving som en bonus når man skriver innlegg.

 

*Ønsker ingen krangel her! Har selv nytte av dette, og mener alle burde ha denne installert og aktivert*

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nytt, men stavekontroll på norsk og nynorsk (samt andre språk) er en nyttig sak, som med fordel kan installeres av flere forumbrukere.

 

Vet det er litt tabu å skrive om slikt på forumet, men det er ikke dumt å lære seg litt rettskriving som en bonus når man skriver innlegg.

 

*Ønsker ingen krangel her! Har selv nytte av dette, og mener alle burde ha denne installert og aktivert*

8036155[/snapback]

 

Hvor kan man laste ned stavekontroll til FireFox?

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nytt, men stavekontroll på norsk og nynorsk (samt andre språk) er en nyttig sak, som med fordel kan installeres av flere forumbrukere.

 

Vet det er litt tabu å skrive om slikt på forumet, men det er ikke dumt å lære seg litt rettskriving som en bonus når man skriver innlegg.

 

*Ønsker ingen krangel her! Har selv nytte av dette, og mener alle burde ha denne installert og aktivert*

8036155[/snapback]

 

Hvor kan man laste ned stavekontroll til FireFox?

8036381[/snapback]

https://addons.mozilla.org/firefox/dictionaries/?lang=nb-NO

Lenke til kommentar
IE, Windows og mye mer blir dekket når det gjelder nye versjoner, så hvorfor ikke Firefox?

 

Jeg liker ikke at jeg bare har én rad til faner i 2.0, og at de ikke kryper nok i bredden. Kan dette instilles?

8037975[/snapback]

 

Så ille er vel ikkje dette? Skulle vere mogleg å finne svar på dette ved søk.... skal me sjå... her ja:

 

klikk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...