Gå til innhold

Mobilen som kan absolutt alt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konseptet er genialt, ja. Men designet? Håper den aldri blir seende slik ut, dersom en mobilprodusent finner på å sette dette i produksjon.

 

Dette finnes faktisk delvis i dag. HTC X7500 har avtagbart tastatur og hva kan vi ikke koble til med bluetooth i dag? Håper derimot at ting blir mer fastmontert i fremtiden, slik som denne konsepttelefonen, og ikke alt mulig trådløst som ikke fungerer :p HSDPA brikke trådløst tilkoblet via bluetooth til mobiltelefonen sier seg selv at hadde blitt umulig :p

Lenke til kommentar

en må da ha en sokkel pr "kort".

 

om en i stedet får til en standard for IO mellom deler, og hvordan disse kan lenkes sammen.

 

desto mer jeg studerer bildet desto mer virker det som designer har tenkt på en slags lagkake, ikke så dumt egentlig.

 

en kan ha en del som har mobil delen, også oppå den legge ett større lag med kraftigere tastatur, og under den en kamera del eller wifi del osv.

 

om en har en generell lagrings del for slikt som kontakter og generelle filer så kan både wifi og mobil være valgfri...

 

her i vertikal utgave:

 

- kamera (dette må være ett ytterlag siden linse trenger å være fri ut mot verden)

- lagring/wifi/telefoni/batteri (disse vil ha kontaktpunkter for IO på begge sider siden en vanligvis ikke trenger å komme til. alternativt så kan de ha en miniusb i en av sidene, og det samme med minnekortluke på lagring og sim på telfoni)

-frontend (dette kan være klapp, pdafon, candybar, alt mulig egentlig).

 

jeg tror seriøst jeg kunne fått dette designet til å funket.

kunne kanskje blitt en smule klumpete om en trengte mange funksjoner, men det er alltid ett problem med mobiler...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...