Gå til innhold

Kulturo: Ghost Rider


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg koste meg med Daredevil jeg, spesielt extended version :) (awaiting flameattack). Men Elektra var noe søppel.

 

Får håpe jeg kan kose meg litt med denne her. Jeg gremmes faktisk over tanken på om alle superheltfilmer skulle bli gjort i Batman Begins stil. Det ville blitt kjedelig i lengden. Ikke misforså, Batman Begins er en veldig god film.

 

Nei, litt hjernedød tom action frister, men denne filmen vil jeg nok ikke se på kino. Får vente på DVD tror jeg.

 

Men ettersom denne filmen satte premiererekord for Nicholas Cage film på kino så tviler jeg på at han rir inn i glemsomhetens solnedgang ;)

 

Fin omtale forresten.

Lenke til kommentar

TV2s anmelder ga Ghost Rider 5 på terningen, og videre sa anmelder dette var første filmen på lenge Nicolas Cage ikke "overspilte" og rett og slett leverte sakene. Så spør du meg hadde enten anmelder A eller B allerede gjort opp sine tanker om filmen før han så den. Hvem det er gidder jeg ikke å spekulere på :)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

5.7 på IMDb tyder på at det neppe er en 5/6-film. Tar vi i betraktningen at karakterer på imdb ofte ligger mange, mange hakk over hva en film virkelig fortjener (for filmer i sjiktet sub-seks) så virker 3/10 ganske korrekt.

 

Uansett så er dette med anmeldelser en svært subjektiv sak, til tross for at karakterer ofte samstemmer til en viss grad mellom forskjellige redaksjoner.

 

Men, siden jeg ikke har sett filmen så blir det vanskelig å si da :)

Lenke til kommentar

Så denne filmen nettopp, synes den var helt grei, et terningkast 4.

 

 

Effektene og skuespiller prestasjonene var i mine øyne bra, det som trakk ned noe var dialogene og det faktum at historien var noe tynn og ikke fult så engasjerende som man kunne ha håpet på.

en ren underholdnings film, i samme klasse som Van Helsing i mine øyne.

 

Hvis noen lurer på hvordan en sikkelig drittfilm av marvell ser ut/er, så kan jeg anbefale The Thing, den setter standaren for dårlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå vært å sett filmen. Må innrømme at dette er en av de filmene som virkelig har gjort en Marvel eller DC Comic figur ordentlig tøff. En helhetlig bra film. Og når han spørr han gamle Ghost Rider-en om "Can you keep up?", og hesten endrer form! Satans bra..

 

Fra min side, et terningkast 6.

 

(Noen som vet om filmen kommer på HD DVD?)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...