Gå til innhold

Sniktitt: Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er usannsynlig liten og kan det meste. Vi har tittet på Neonode N2, som kommer i butikkene i mai.

 

Les mer

8005572[/snapback]

 

Beste videoen jeg har sett av 'noden. :thumbup:

Må ha den, bare må ha den..

Selv om det blir som tilleggsmobil.

Tar jo uansett ikke noe plass! :cool:

 

Sony-sjefen i Sverige/Finland går jo av i dag for å bli sjef for, nemlig, Neonode!

Han blir intervjuet på mobil.se i løpet av dagen om de videre planene for Neonode.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg positivt overrasket igjen! Grensesnittet her var jo genialt! Huff, blir jo nesten en aktuell kandidat dette her.

Jeg spør meg selv;

- Trenger jeg 3G og EDGE? Nei, jeg har enda ikke hatt noe øyeblikk der jeg har tenkt at jeg kunne trengt det.

- Trenger jeg egentlig QVGA-skjerm? Nei, men det er herlig når man først har det. Men god skjerm trenger ikke nødvendigvis å bety jubel og champagne (les: Motorolas modeller med QVGA-skjerm), og med det grensesnittet trenger jeg ikke bedre skjerm. Videoer bruker jeg ikke mobilen til, jeg kjører stort sett bil selv når jeg skal steder, og MP3-spillere trenger i hvert fall ikke QVGA.

 

...nå er egentlig det eneste som taler i 6110 Navigators fordel, nettopp det; Navigator :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk klager over at telefonene ikke har de siste funksjonene. Mannen i gata har jo uansett ikke bruk for de fleste av dem uansett. Jeg personlig har hatt over 50 mobiler, men bruken av 3G er minimal. Jeg har jo ikke behov for tjenestene. De aller fleste ønsker vel å ringe med en mobil, samt sende smser, evnt. ha en mediaspiller, et allright kamera, god skjerm og en mobil som er brukervennlig.

 

Vi må kunne se det fra hvorvidt en person har bruk for alle mulighetene. Personlig kunne jeg fint ha klart meg med en Nokia 3310. Den har iallefall ikke feil, og overlever det mest utenkelige.

Lenke til kommentar

Jeg har en N1 og elsker den. Dessverre er det noen problemer med den som gjør at jeg ikke bruker den til daglig. Pekeskjermen fungerer ikke alltid, litt svak lyd, og litt dårlig dekning med den.

 

Men selv uten bluetooth, 3G, GPRS og alt det andre er den noe av det kuleste man kan ha.

 

Jeg har også skrevet et par småprogrammer for N1 og det er helt greit å bruke .Net Compact Framework og C# på den.

 

Jeg digger også konseptet med at du har en SDRAM brikke som den faktisk booter fra. Hvis du ikke skrur på N1 fungerer den som en minnekortleser for SDRAM.

 

Kun to tilkoblinger: USB for data-overføring og strøm, samt minijack for handsfree.

 

Jeg tar gjerne en N2, men først vil jeg se om den virkelig fungerer.

 

Har forresten hørt at Apple har lisensiert teknologi fra NeoNode til sin IPhone. Forundrer meg ikke.

Endret av guge
Lenke til kommentar

Er det minijack på denne?

Og hva med de knappene på siden, er det mediaknapper (volum e.l.)?

Regner med at den også har vanlig hold-knapp...

 

Brukergrensesnittet var genialt, får bare håpe at det tåler bruk over lengre tid. Dette kan veldig godt bli min neste mobil, K750-en synger på siste verset.

 

Men en ting til; jeg syns de kunne gjort litt mer ut av utseendet, det der ser jo bare ut som en billig plastklump. Riktignok gir den rom for selvmodding av utseende da :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...