Gå til innhold

Ny Skype-pakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skype Pro er et nytt tilbud som innebærer at du kan ringe ubegrenset til fasttelefoner i fem måneder for 80 kroner.

 

Les mer

7997551[/snapback]

Man kan ikke ringe ubegrenset gratis så lenge Skype har innført oppkoblingsgebyr som man må betale for alle samtaler til fasttelefon.

 

De rene softphonekonkurrentene til Skype tar ikke oppkoblingsgebyr og tilbyr gratis ringing til fasttelefoner (og i noen land mobiltelefoner) for et 20-talls land, ikke bare til hjemlandet.

Lenke til kommentar

Hva er poenget når du f.eks med Telio sin softphone kan ringe 1000 minutter per mnd gratis til alle fasttelefoner? I tillegg til at du får en hustelefon og en drøss ekstratjenester. For 159 per mnd.

 

Jaja, skype er kanskje så store at de kan ta seg litt betalt. Jeg liker kvaliteten og konferansestøtten deres.

Lenke til kommentar
Om du bare bruker skype, så slipper du jo å skaffe deg IP tlf boksen og den slags.

Hjemme ble det jo et hinsides ledning kaos når vi fikk IP tlf, dessuten hender det ganske ofte at det "lagger" når man snakker i IP tlf.

7998200[/snapback]

Vel, man trenger egentlig ikke boksen. Kun abonnementet slik at man får hentet ned softphone. Boksen kan man legge i skapet.

Lenke til kommentar
Bra at de lanserer nye tjenester, men ikke så konkurransedyktig som lokale konkurenter.

 

Hadde det vært ink. mobil eller til alle hjemmenummer i hele verden derimot så hadde jeg sansynligvis benyttet meg av tjenesten.

7998927[/snapback]

:whistle: MED Hvilke lokale konkurrenter Kan du ringe for 0,13 øre til Canada, litt over 3 kroner til Mauritius da?

Nei Skype er billig uansett.

Og kan vi avslutte annet abbonement og kun betale 50 kr mnd. til Skype så gjør jeg det. Jeg har ingen Småbarn..

(Greit for de å ha Telenor el.l)

Mobil .. Ja det har jo alle "voksne" over 8 år.. i Norge :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...