Gå til innhold

- Iphone er dødsdømt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tviler litt på om det blir en brak sukkses den har ikke så veldig mye nytt :(

7983012[/snapback]

noe nytt har den, som andre ikke har fra før av, eller heller mye av det nye er måten ting blir gjort på, på telefonen, ellers så har den mange av de samme funksjonene som andre telefoner har.

men det er jo fansy det å, og de kommer nok til å selge en del bare pga det.

 

Men så vil nok andre mobil produsenter lage konkurrenter, som de da vil prøve å lage bedre.

vi har jo PRADA telefonen:

lg-prada-phone.jpg

den er ganske lik iPhone, etter det jeg kan om den, og det er begrenset.

 

Det er også en del elementer jeg syntes kunne vert bedre, men som jeg håper vil bli bedre i en eventuell neste versjon.

Lenke til kommentar
[...] I tillegg stusser [Greg Winn] ved Apples valg av mobiloperatør. - De gjørde en eksklusiv avtale med Cingular, og snakket om en global utrulling av iPhone. Vel, Cingular er ikke et globalt selskap, påpeker Winn.

 

Her tror jeg vi har hovedårsaken til at Greg Winn er så negativ til iPhone. Apple valgte ikke Telstra som samarbeidspartner. Hadde Apple valgt Telstra og ikke Cingular, tror jeg følyten til Greg hadde hatt en ganske annen låt.

 

Dette er rett og slett bare barnslig misunnelse. Lille, stakkars Greg er rett og slett sjalu for at Apple valgte Cingular og ikke dem.

Endret av asbjornu
Lenke til kommentar
tviler litt på om det blir en brak sukkses den har ikke så veldig mye nytt :(

7983012[/snapback]

Tja, vi får se. Dét iPhone har som ingen andre telefonprodusenter har, er verdens flinkeste design-avdeling. iPod brakte ikke så mye nytt til markedet da den kom, men ble og er allikevel verdens mest solgte MP3-spiller. Sånn kan det gå med iPhone også.

Lenke til kommentar
Her tror jeg vi har hovedårsaken til at Greg Winn er så negativ til iPhone. Apple valgte ikke Telstra som samarbeidspartner. Hadde Apple valgt Telstra og ikke Cingular, tror jeg følyten til Greg hadde hatt en ganske annen låt.

 

Dette er rett og slett bare barnslig misunnelse. Lille, stakkars Greg er rett og slett sjalu for at Apple valgte Cingular og ikke dem.

Her tror jeg du snakker om noe du ikke har den minste peiling på :)

 

Telstra: Australia

Cingular: USA

 

Disse er ikke i nærheten av å være konkurrenter engang.

Lenke til kommentar
Må man være konkurrent for å være misunnelig og sjalu?

Tror du misforsto det jeg skrev...

 

 

Når du skriver..:

"stakkars Greg er rett og slett sjalu for at Apple valgte Cingular og ikke dem."

...så gir ikke det noen som helst mening. Det er ikke slik at de velger EN operatør på verdensbasis. Telstra kan lansere iPhone dem også hvis dem vil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...