Gå til innhold

Flere Vista-drivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108

 

Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108

 

Fatal error: Call to a member function EXECUTE() on a non-object in /var/www/logic/BL/Dal/CItemDB1.php on line 1220

Lenke til kommentar
jeg får laste ned hvilkensom helst driver fra siden uten noe om og men med god hastighet.

7983577[/snapback]

Jeg kom desverre til å bruke RadarSync's Free checkup (morsomt at stikkordet «Free» alltid betyr at man må betale for et eller annet til slutt). Jeg får selvsagt også laste ned drivere uten trøbbel fra siden det lenkes til i artikkelen, men ville se hva ellers de hadde å by på. Så mitt forrige innlegg var noe forhastet.

Lenke til kommentar

Siden virker ikke? >:(

 

Funker hverken i IE eller Opera

 

Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108

 

Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108

 

Warning: mysqli_real_connect() [function.mysqli-real-connect]: (00000/1040): Too many connections in /var/www/logic/DPPHP/DB/adodb/drivers/adodb-mysqli.inc.php on line 108

 

Fatal error: Call to a member function EXECUTE() on a non-object in /var/www/logic/BL/Dal/CItemDB1.php on line 1220

Lenke til kommentar

Jeg tok ett raskt blikk på siden det linkes til og ble ikke imponert :thumbdown:

 

100.64 er siste drivere for GeForce-kort, ikke 100.59 som RadarSync tilbyr.

 

Adobe Reader kom i versjon 8 for noen uker siden, RadarSync oppgir at 7.0.8 (fra 06.04.06) er siste utgave.

 

Holder meg til manuell oppdatering jeg... Er så gøy å surfe etter oppdaterte programmer og drivere :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...