Gå til innhold

Funksjoner frustrerer mobilbrukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående demonstrasjonsmobiler, så har jeg erfart at Norge var elendige før. Men det har forbedret seg nå. For eksempel El-Kjøp og Expert har byttet ut dummy-telefonene sine med ekte mobiltelefoner nå.

 

Kundeservicen syns jeg har gått motsatt vei. Som en Sony Ericsson bruker, har jeg ikke ringt så mye til andre kundeservicesteder, men SE syns jeg iallefall har tatt et steg frem og en hel haug tilbake. Før kunne de ALT om ALLE mobiltelefoner og ingenting var umulig. I dag kan de si "den feilen har jeg ikke hørt om før" (selv om jeg har ringt dem angående samme feilen tidligere), og "ta en FW oppdatering" er favorittreplikken dems ...

 

Men nå skal brukerene ha mye av skylden også. Svært mange kan ikke mer enn å sende meldinger og ringe, men alikevel skal de kjøpe avanserte mobiltelefoner! :)

Lenke til kommentar

Er det altså mobilforhandlerens ansvar å sørge for at kunden kan å bruke de avanserte funksjonene? Det synes jeg i så fall er ekstraservice, nesten som et kurs man kunne tatt ekstra betalt for.

 

Sammenlign for eksempel med å kjøpe en pc. Det er jo ikke slik at du automatisk får opplæring i hvordan du skal konfigurere wlan, hvordan du skal lage backup, fikse antivirus, legge inn office, photoshop, sette opp epost og synkronisasjon med mobilen din.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...