Gå til innhold

E-bokleser lanseres som produkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke også en fabrikat som hadde lagd noe alle det samme men med bøyelig skjerm ?

7976485[/snapback]

 

Siden deres sier vitterlig "The rollable display company." ^_^

 

QVGA? Det var ikke mye imponerende. Hadde forventet minst VGA, helst 800x600, etter det jeg hadde lest på e-ink hjemmesiden om Sony sin E-reader. Men men, det er da i hvert fall et bra Proof of Concept. Nett og liten er den også!

 

(Jeg må si jeg likte valget av bok til det bildet, da. Eneste riktige valg. ^_^)

Endret av Magnulus
Lenke til kommentar
Betyr 10 dager at den kan aktivt benyttes som påslått leser i 240 timer, eller er det en slags standbay ? Jeg leser gjerne 5-6 bøker i løpet av en kort sommerferie, så den sparer jo litt vekt...

7977583[/snapback]

 

siden en av de påståtte fordelene med e-ink skjermer er at de kan holde på bildet uten strøm så er det vel fullt mulig at resten av enheten går i standby etter at innholdet er lastet opp på skjermen...

 

med andre ord, levetiden kommer nok mye an på hvor mye du blar frem og tilbake.

 

kunne tenkt meg en slik enhet jeg, til å fore med pdfer av rollespillbøker og lignende ;)

Lenke til kommentar
hvis man klarer seg uten bøylig skjerm, finnes det et bedre produkt...

http://www.irextechnologies.com/home

1024x768 skjerm i A5 format.

Denne har vært ute i et halvt år tror jeg, så Polymer Vision er ikke først på markedet.

7977005[/snapback]

 

den der er vel som en linux PDA å regne.

 

touchscreen, wifi, mp3spiller og gudene vet hva annet...

 

gi meg en nedstrippet utgave i samme formfaktor og jeg er interessert...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Denne var ikke så veldig imponerende egentlig. Få de opp i størrelse til A4 ark og høyere oppløsning: Da begynner vi å snakke!

 

Men vi starter I de små ... kanskje begynnelsen på slutten på papirsamfunnet :)

7979655[/snapback]

 

kanskje.

 

hmm, a4 ark ja. kunne vel gått an, om dem hadde en måte å folde det hele sammen til noe som passet i lomma når ikke i bruk...

Lenke til kommentar

kunne tenkt meg en slik enhet jeg, til å fore med pdfer av rollespillbøker og lignende ;)

7979433[/snapback]

 

:yes: hadde akkurat samme bruken i tankene, dog måtte den hatt nærmere 20GB for å ha plass til samlingen min :blush:

7979532[/snapback]

Men hvis den er laget på en smart måte så kan en vel plugge inn en minnepenn, eller en annen effektgjerrig USB lagringsenhet !?

Lenke til kommentar
Den sony Leseren krever at du konverterer bl.a. PDF dokumenter til Sonys BBeB format før du får overført dem til leseren... :thumbdown:

7991327[/snapback]

 

du kødder ikke sant?!

 

får meg til å tenke på da sony påsto at en kunne spill mp3 på minidisc. en måtte bare konvertere dem om til atrac on the fly ved overføring...

 

helvet også, her trodde jeg sony endelig hadde tatt til vettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...