Gå til innhold

Nytt X-Com på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen ganger er det på sin plass med lange utredninger, fyllt av semantisk rike ord og vendinger, intrikate setningsoppbygninger og tungt overveide uttalelser.

 

Andre ganger holder det med et enkelt, lite 'W00t'..

7976605[/snapback]

:D

 

Håper inderlig det er noe i disse ryktene. Jeg er en av de 14 stk som kjøpte PS1 musa slik at jeg kunne spille Enemy Unknown på denne.

Lenke til kommentar
Om dem skal gjenopplive X-COM, så håper jeg virkelig dem går tilbake til gamle stilen i X-COM: Enemy Unknown og Terror from the deep.

 

TFTD er en personlig favoritt fra 486-dagene :love:

7977270[/snapback]

 

Spilte TFTD på PS1. Et skikkelig bra spill. Det eneste var at spillet brukte jævlig lang tid å tenke enkelte ganger. Feks når egen base ble invadert av aliens, så kunne det ta optill 25 min å kalkulere hva aliens gjorde før det ble min tur igjen i taktisk combat.

 

Likevel ble TFTD mye spilt, men lærte at strategi definitivt er best på PC.

Lenke til kommentar

UFO: Aftermath, Aftershock og Afterlight er utvilsomt inspirerte av X-Com serien - man kan kalle dem for spirituelle oppfølgere da Altar Interactive ikke har rettighetene til originalserien, som det fremgår av artikkelen over. Det jobbes også med flere andre spill av samme type fra forskjellige hold, men hittil er det After-serien som har vært den mest iøynefallende.

Lenke til kommentar

Dette er utvilsomt en av de beste gamer nyhetene jeg har hørt hittil i dette årtusenet!

 

Nå mangler det bare en 100% offisiell uttalelse så blir det :omg: og et par runder rundt huset/brakka.

 

(btw, beste var X-Com: Apocalypse pga mulighetene det ga, mens Ufo Defence vekker mest følelser <3)

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Sommeren X-COM Terror from the deep kom ut tok jeg med miutt råskinn av en 386 ut i hagen. Rigget opp laken for å skjerme mot solen.

Solte meg og spillte X-COM :D

 

...det var sommeren jeg kom ut av skapet som Spill nerd ;)

Dama var ikke imponert..

 

Aftermath og Aftershock var noen skuffelser.

Afterlight derimot har gitt meg ny tro på UFO serien. Er helt hekta :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...