Gå til innhold

Mark Rein bekrefter Gears of War for PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YES! Endelig litt lys i tunnellen! NYDELIG! Jeg prøvde å spille Vegas i COOP med noen kompiser, men hele greia var jo bare tragisk. Ikke fordi det ikke var realistisk nok eller noe sånt, men det var noe som gjorde spillet forferdelig elendig, synes jeg.

 

Gleder meg som fanken til å få Gears of War inn på PC'en min etter hvert, så jeg får spille det med kompiser, the way it was meant to be. :love:

Lenke til kommentar
detta synes jeg er helt idiotiskt, Gears of War var jo laget til xbox360, men ser ut som om dem bare tenker på penga gitt.  og hvordan blir det da med servere? spiller xbox360 folk mot pc brukere? er jo helt idiotiskt spør du meg.  :thumbdown:

7950152[/snapback]

Ja, skikkelig idiotisk å gi flere muligheten til å spille spillet.. Heeeelt idiotisk.

 

Og nei, så klart kan man ikke spille på samme server de som spiller på PC og Konsoll, med mindre de legger opp til det.

Er jo på samme måte som med andre spill, om én med v1.0 skulle ha spilt sammens med folk som bruker v1.4

 

Og det med pengene.. Siden man ikke MÅ kjøpe det, og\ fordi det ikke gir dem noen fordeler, så er det jo ditt eget valg om du skal bruke penger på å kjøpe det.

Du blir da ikke noe fattigere av at spillutviklerene tjener penger for arbeidet sitt?

Lenke til kommentar
detta synes jeg er helt idiotiskt, Gears of War var jo laget til xbox360, men ser ut som om dem bare tenker på penga gitt.  og hvordan blir det da med servere? spiller xbox360 folk mot pc brukere? er jo helt idiotiskt spør du meg.  :thumbdown:

7950152[/snapback]

Ja, for gode spillopplevelser er jo forbeholdt Xbox 360-eiere. Beklager at jeg kunne tro noe annet. Det finnes garantert ingen som vil spille dette på PC, så det er nok bare penga ja.

 

Angående nettspilling: Med Vista legger jo Microsoft opp til nettopp at PC-brukere skal kunne spille mot Xbox 360-brukere.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Jeg forventer en fæl port, hvorfor skulle jeg IKKE det?

7949414[/snapback]

 

Fordi Epic, folka bak Unreal- og UT-seriene, FOR PC lager Gears of War. Gjør litt mer research før du kommer med sånne utsagn. Det er større sjanse for at Gears of War blir minst like bra, om ikke bedre til PC som 360. Sannsynligvis vil PC-versjonen få en grafisk oppdatering (i og med at PC-versjonen vil komme mye senere), og vil sikkert inneholde nye maps og andre ting, slik som mange andre konsoll-til-PC spill har (Jade Empire, Chronicles of Riddick, Halo 1 og 2, osv).

 

EDIT:

Noe sier meg at jeg må ha Vista og DX10 for å kunne spille dette.

7949353[/snapback]

 

Jeg tror nok de fleste har Vista og skjermkort med støtte for DX10 når Gears of War kommer til PC. Jeg tror nok vi snakker et år eller halvannet. Kanskje til og med to.

 

detta synes jeg er helt idiotiskt, Gears of War var jo laget til xbox360, men ser ut som om dem bare tenker på penga gitt.  og hvordan blir det da med servere? spiller xbox360 folk mot pc brukere? er jo helt idiotiskt spør du meg.  :thumbdown:

7950152[/snapback]

 

Nå lagde Epic Games PC-spill 10-15 år før de begynte å blomstre på konsoll. Er det noen som bør ha rett til å klage, er det PC-brukerne, som ikke fikk GeoW først, da de har vært så tro mot Epic i alle år, fra de eldste g33k-spillende med Z eller X i alle titlene, til de siste UT-spillene.

 

Og nei, så klart kan man ikke spille på samme server de som spiller på PC og Konsoll, med mindre de legger opp til det.

Er jo på samme måte som med andre spill, om én med v1.0 skulle ha spilt sammens med folk som bruker v1.4

7950209[/snapback]

 

Nåja, nå har jo Microsoft sagt at de skal implementere muligheten for at PC-spillere (Vista-spillere) og 360-spillere kan spille sammen i en nær fremtid. Det var faktisk allerede planlagt for noen spill tidligere, men de kansellerte det på den tiden.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg forventer en fæl port, hvorfor skulle jeg IKKE det?

7949414[/snapback]

Fordi Epic, folka bak Unreal- og UT-seriene, FOR PC lager Gears of War.

7951518[/snapback]

Tør jeg minne om at Gearbox, som står bak blant annet Brothers in Arms-serien, portet Halo til Windows? Det ble ingen god port (spillet var knusebra, men porten var dårlig).

Lenke til kommentar
Nåja, nå har jo Microsoft sagt at de skal implementere muligheten for at PC-spillere (Vista-spillere) og 360-spillere kan spille sammen i en nær fremtid. Det var faktisk allerede planlagt for noen spill tidligere, men de kansellerte det på den tiden.

7951518[/snapback]

Det er nok noe de skryter over, men i realiteten er for late til å lage.. :p

 

Det hadde foresten funket på bilspill, men skytespill er det jo helt tragisk.

Men det er jo EA det er snakk om også da.. De tenker ikke så langt frem at det gjør noe :)

Lenke til kommentar
Jeg forventer en fæl port, hvorfor skulle jeg IKKE det?

7949414[/snapback]

 

Fordi Epic, folka bak Unreal- og UT-seriene, FOR PC lager Gears of War. Gjør litt mer research før du kommer med sånne utsagn. Det er større sjanse for at Gears of War blir minst like bra, om ikke bedre til PC som 360. Sannsynligvis vil PC-versjonen få en grafisk oppdatering (i og med at PC-versjonen vil komme mye senere), og vil sikkert inneholde nye maps og andre ting, slik som mange andre konsoll-til-PC spill har (Jade Empire, Chronicles of Riddick, Halo 1 og 2, osv).

 

 

So what? At du digger utviklerne forandrer ikke mitt ståsted når det gjelder porter.

 

Jeg tviler ikke på at det er fremtiden, siden folk faktisk kjøper røklet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...