Gå til innhold

OCZ lanserer spillmus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En oppsiktsvekkende nyhet ved denne musen er "Thriple Threat"-knappen. Ett klikk på denne knappen resulterer i tre skudd

 

Det der blir jo som å ha juks i enkelte spill, f.eks CS vil denne knappen bli oppsiktsvekkende hvis den funker ordentlig.

 

Musa var knallstøgg også

 

Musens DPI kan stilles inn på seks forskjellige nivåer - 400, 800, 1200, 1600, 2000 og 2500. Rullehjulet har et innebygget LED-lys som med fargekoder viser hvilken DPI du har valgt.

 

Dette blir noe for enhver 14iss, sikkert noen omprogramerer så den blinker konstant og man får disko! :wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk det er veldig praktisk å kunne bytte som jeg vil, og i feks Warcraft 3, og den typen spill, er det praktisk med 2500DPI, imens det er veldi praktisk med 600DPI i CS.

 

Og det med lysshowene på musa er faktisk et faktum på mi mus :p Minste DPI er uten lys, så kommer det tre forskjellige farger, og så kommer det at det blinker mellom to av dem, og på den siste blinker det med en av de to andre fargene :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva dere forestiller dere, og i hvert fall ikke siden dere synes det høres feigt ut... Men den fungerer. Den har et opphold mellom hvert skudd på mellom 0,5 sek og 0,75 sek, tror jeg... Altså så seint at mellom hvert skudd rekker siktet å bli normalt igjen. Men den skyter feks bare to skudd med pistol (I hvert fall USP), da det miderste "skuddet" kommer for fort til at den kan skyte. Jeg eksperimenterte en del med denne da jeg fikk den, men jeg ble ikke så begeistret at jeg egentlig bruker den. Det hender den er praktisk, men stort sett kommer jeg ikke på at den er der, en gang... Jeg føler meg i hvert fall ikke overlegen med den :) Det merkelige (synes jeg) er at i windows funker den utmerket som dobbeltklikktast. Jeg trykker ett trykk, og det er ikke snakk om at du må vente 0,5 sek på at det andre trykket. Og du blir ikke plaget av et siste trykk. Med andre ord, akkurat som når en slår på den enkelttrykksfunksjonen :) Alt i alt er det en veldig grei funksjon, men ikke akkurat livsnødvendig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...