Gå til innhold

Neonode N2 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er helt enig og kan ikke skjønne hvorfor mange mobilprodusenter går i fella gang på gang. Med den konkurransen på mobiltelefoner som det er i dag, blir det ikke akkurat lettere for dem å selge telefoner. Uansett hvor bra de ser ut, design, pris etc,,,, mangler de viktige funksjoner så la vær å gi dem ut. De vil ikke selge. :)

Lenke til kommentar
Denne skal jeg ikke ha.

Middles kamera, middelmådig video-opptak,

null radio, 2" skjerm.

Jeg som hadde gledet meg til denne..  :(

Men jeg ser ikke bort fra at den kan selge bra til unge folk som vil ha en liten, snerten telefon med neno-teknologi. Prisen er heller ikke avskrekkende. 3600,-

7926804[/snapback]

Hvordan har du fått greie på pris og video-specs?

Endret av F-r-e-d-r-i-k
Lenke til kommentar

At video-opptaket er middelmådig(eller verre) er en logisk antagelse basert på størelsen samt at de ikke fremhever funksjonen hverken i intervjuver, på nettstedet eller i video-presentasjonen.

Prisen oppgir de i videoen (395 euro) som jeg har lagt ut på rykte-forumet. Det har også stått på et svensk nettsted tidligere i dag at den vil koste 3600,-

Dette er dog inklusive et 1GB minnekort! :)

Lenke til kommentar
At video-opptaket er middelmådig(eller verre) er en logisk antagelse basert på størelsen samt at de ikke fremhever funksjonen hverken i intervjuver, på nettstedet eller i video-presentasjonen.

Prisen oppgir de i videoen (395 euro) som jeg har lagt ut på rykte-forumet. Det har også stått på et svensk nettsted tidligere i dag at den vil koste 3600,-

Dette er dog inklusive et 1GB minnekort!  :)

7928801[/snapback]

Husk at når prisen oppgis sånn så er det som regel uten moms, så den kan fort koste 4000 kr inkl moms her i Norge. Noe som ville vært akseptabelt for en slik telefon i 2004, men nå tror jeg ingen betaler det for dette greiene her.. :no:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...