Gå til innhold

Nokia lanserer seks nye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De føler sikkert at det er på tide å starte på nytt. Det er klart at de har flere tallkombinasjoner å bruke. Litt synd egentlig, jeg husker både 3110 og 6110 godt, særlig sistnevnte. Drømte lenge om å ha mulighet til å spille Orm mot en annen 6110/6150 over infrarød :wee: 3110 var vel Nokias første modell med NaviKey eller hva det het.

Lenke til kommentar

Hvilke av disse modellen kan en bruke med Skype? Kommer Skype preinstallert på dem?

 

Hva driver Sony Ericsson med sett i forhold til dette slippet fra Nokia, og hva med de andre aktørene.

 

Hvor "store" er disse telefonene som nyvinninger i det skandinaviske markedet NÅ, er det noen konkurrerende modeller fra andre aktører som har nokså tilsvarende spesifikasjoner (spesiellt med hensyn på WiFi med mer) ? Har noen eldre modeller tilsvarende spesifikasjoner? Når ventes de største konkurrenten å svare på dette slippet fra Nokia?

Lenke til kommentar

Mange spennende telefoner her ja.

 

Merkelig at Nokia har valgt å gjenbruke modellene 6110 og 3110. Har de ikke flere tallkombinasjoner å bruke?

Tja, det kan jo godt hende. Kanskje de begynner å sette ( i) bak tallene som foreksempel Nokia 6610i eller Nokia 3510i. Men disse telefonene med i bak, var jo bare oppgradert. Ja ja, vi får vente å se. ;)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Jeg likte 6110 veldig godt. Syns designet er noe av det bedre som har kommet fra de finske skoger i det siste.

Tror faktisk den skal få lov til å erstatte min eminente i-mate SP5m. Wi-Fi bruker jeg nesten ikke, ei heller alle mulighetene Windows Mobile gir, så for meg er det ikke noe stort tap. 6110 med bilholder er for meg nyttigere enn Wi-Fi, egentlig. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...