Gå til innhold

Firefox 3.0 Alpha 2 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra før av var det vel opara og Safari som klarte Acid2 uten tull.

 

sorry for off topic men,

 

hvilke nettleser er best med tanke på minst mulig ressursforbruk(minne&cpu)?

7924588[/snapback]

 

K-meleon fra mozilla tror jeg er best. Kommer ann på hvordan funksjonalitet du krever. Hos meg ligger opera på omentrent 150 MB minne, det er dog ved tung bruk.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
Støtter K-Meleon fane-basert surfing?

7926751[/snapback]

fant ut litt om K-Meleon:

 

-Very Standards compliant - Based on Gecko engine

-Tabbed browsing

-Minimalist: A Small and fast browser.

-Free, open source

-Secure

-Good accessibility

-While it doesn't include Mozilla themes and extensions, it has a handy Macro editing tool and its own selections of skins.

Lenke til kommentar
Synes Mozilla tar litt av med versjonnumrene sine. IMO burde vi framdeles vært på 1.xx, og kunne til nød godtatt at versjon 3.0 blir 2.0 :p

7924951[/snapback]

Opera har vel hatt ennå større inflasjon i versjonsnumrene uten at jeg bryr meg så mye om nummeret. For ikke å snakke om MS sin Officepakke som har kommet helt til totusenogsju :p

Lenke til kommentar
Synes Mozilla tar litt av med versjonnumrene sine. IMO burde vi framdeles vært på 1.xx, og kunne til nød godtatt at versjon 3.0 blir 2.0 :p

7924951[/snapback]

Opera har vel hatt ennå større inflasjon i versjonsnumrene uten at jeg bryr meg så mye om nummeret.

7928198[/snapback]

For å pirke litt: Opera har sluppet åtte (de begynte på 2.0) major releases på 11 år, mens Firefox nå slipper den tredje på tre år :tease:

Lenke til kommentar
Synes Mozilla tar litt av med versjonnumrene sine. IMO burde vi framdeles vært på 1.xx, og kunne til nød godtatt at versjon 3.0 blir 2.0 :p

7924951[/snapback]

Opera har vel hatt ennå større inflasjon i versjonsnumrene uten at jeg bryr meg så mye om nummeret.

7928198[/snapback]

For å pirke litt: Opera har sluppet åtte (de begynte på 2.0) major releases på 11 år, mens Firefox nå slipper den tredje på tre år :tease:

7930614[/snapback]

 

Bare for å pirke deg litt, det er versjonsnumrene det har gått inflasjon i, ikke stable public releases. Jo, egentlig dem å, men det er ikke det som er the case of arguement. (fikk ikke pirket meg på den)

 

Edit: :tease:

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...