Gå til innhold

TEST: 3 x Razer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor lange disse testene er, men jeg har personlig erfaring med 3 forskjellige Razer muser som etter 15-20 minutter begynner å oppføre seg irrasjonellt med knapper som henger seg opp (software ikke mekanisk), begynner å hoppe rundt på skjermen, stopper opp, samt bare plutselig slutter å funke. Alle musene dems er meget gode å holde i syns jeg, men jeg har enda ikke tatt i en som funker mer enn en knapp halvtime. Synd.

 

Og før noen kommer med "du skulle ha..." råd så oppdaterte jeg firmware, drivere og allt fra nettet etter at medfølgende drivere ikke fungerte.

Endret av volcomer
Lenke til kommentar

Jeg har personlig Razer Copperhead og elsker måten jeg holder den på ;)

 

Jeg ville nok ikke ha byttet ut mot noen av de nye ettersom jeg liker Diamondback designet og Copperhead designet..

 

Og med henhold til at den ikke funker ville jeg sett om du har fått noe ting inn mellom laseren og underlaget, får ofte ett hårstrå inn der f.eks og da klikker den..

 

Men jeg holder meg nok til Copperhead! ;)

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor lange disse testene er, men jeg har personlig erfaring med 3 forskjellige Razer muser som etter 15-20 minutter begynner å oppføre seg irrasjonellt med knapper som henger seg opp (software ikke mekanisk), begynner å hoppe rundt på skjermen, stopper opp, samt bare plutselig slutter å funke. Alle musene dems er meget gode å holde i syns jeg, men jeg har enda ikke tatt i en som funker mer enn en knapp halvtime. Synd.

 

Og før noen kommer med "du skulle ha..." råd så oppdaterte jeg firmware, drivere og allt fra nettet etter at medfølgende drivere ikke fungerte.

7905730[/snapback]

 

 

Tipper det er brukerfeil ved installering eller noe jeg. Jeg har hatt Diamondback og har nå Copperhead. Aldri hatt et problem. Har flere kjenninger som har Razer. Ingen problem der heller. Merkelig at en person skal komme bort i så mange tilfeller av problemer med Razer.. Kan du utdype litt om hvilken mus det var osv?

Lenke til kommentar
Har Habu, men den sliter med underlagene jeg har prøvd, rett på trebordet og helt sort Corepad tøymatte. Når jeg beveger musa rolig så hopper markøren bortover. Prøvd 1000 x 2000 og 125 x 1000 osv, akkurat likt.

7905919[/snapback]

 

Prøv med noe som er helt flatt.

 

 

Ellers, man kan skru av lyset i habu, driverne fungerer, droppet mange av de dårlige løsningene internt. Bra for folk med store og små hender, selvom jeg godt kunne ha tenkt meg enda større. Gleder meg til deathadder.

Lenke til kommentar
Hvor store er disse musene, lengde i cm og bredde. Er de større enn de eldre verisjonene, har nemelig prøvd en razer mus (aner ikke ossen) og den var altfor svær.

7906252[/snapback]

 

Omentrent like lang, habu er mye breiere enn f, eks copperhead. Særlig bakerst. Mye høyere også. Det er igrunn den store forskjellen

Lenke til kommentar

Har Copperhead'en for tiden, som jeg synes er den beste hittil ialtfall. Er jo veldig lik DeathAdder'en (t.o.m. sexy pulserende lys oppå... meget behagelig ja :love: ).

 

Bruker ikke DPI knappene på min så ofte, og de ligger ikke så veldig godt til når man sitter i klisteret inni et spill, så det er det samme om DeathAdder'en har de eller ei. Ellers en grei test; prøver nok alle disse etterhvert som denne musen blir slitt. Funker veldig godt hos meg på Q-pad low/high-sense XXL matter... :thumbup:

Lenke til kommentar
Har Copperhead'en for tiden, som jeg synes er den beste hittil ialtfall. Er jo veldig lik DeathAdder'en (t.o.m. sexy pulserende lys oppå... meget behagelig ja  :love: ).

 

Bruker ikke DPI knappene på min så ofte, og de ligger ikke så veldig godt til når man sitter i klisteret inni et spill, så det er det samme om DeathAdder'en har de eller ei. Ellers en grei test; prøver nok alle disse etterhvert som denne musen blir slitt. Funker veldig godt hos meg på Q-pad low/high-sense XXL matter...  :thumbup:

7906945[/snapback]

Jeg har deathadder så jeg må nok si at den ikke er i likhet med copperheaden en gang. Deathadder er lik microsoft 3.0 i form faktisk. er enig med deg at det er sexy lys på den :D
Lenke til kommentar
Alle musene har gullforgylt USB-plugg, som Razer noe merkelig hevder skal øke kontakten mellom mus og maskin.

1) Når noe er forgylt, så er det lagt et lag med gull på. "Gullforgylt" er smør på flesk, og det er ikke noe som heter "sølvforgylt" eller tilsvarende.

 

2) Gull har bedre elektrokonduktivitet enn stål og aluminium. Av grunnstoffer i naturlig form er det bare sølv og kobber som er bedre.

 

Dagens grunnskoleoppfriskning er sponset av kompakte, ikke-overskrivbare CD-ROM-plater. :dribble:

Lenke til kommentar

Har Razer Copperhead Red selv. Bruker den mye i BF2. Dette er den desidert beste musa jeg har vært borti, og kommer ikke til å bytte den ut før den tar kvelden.. (håper det blir lenge til...) Bruk softwaren som følger med og sett knappene på venstre siden av musen til å skifte DPI opp og ned med, jeg bruker dette HELE TIDEN i BF2. Helt genialt overlegent.

 

Copperheaden har den beste ergonomien jeg har vært borti også. Som gamer må man svært ofte løfte musen feks hvis man skal snu seg rundt flere ganger eller om man flyr, kjører tanks osv... Da er musen formet slik at den er SVÆRT lett å løfte ved at det ligger 2 gummistriper med rød LED lys inni langs sidene av musen... Den er også veldig lett så den er genial å flytte på kjapt.

 

Råeste designet jeg har vært borti også, Pimp for de som liker å casemodde... Denne passer perfect til min røde casemod :D

 

Vell, jeg anbefaler den på det varmeste for ALLE gamere der ute...

 

Soleklar karakter 6/6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...