Gå til innhold

Trykkfølsom til Ultra-serien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En skikkelig fin killer-telefon dette her ja. Hadde det vært SE som hadde lansert den, hadde den sikkert kun hatt bluetooth v 1.2, 3G uten Edge og WIFI - og en rekke andre mangler tipper jeg. Slik skal det gjøres Samsung. Når noe skal lanseres nytt skal det være nytt og ikke gammel teknologi. Her må SE våkne opp snart. :!:

Lenke til kommentar

Det er litt av en telefon! 5 megapiksler gitt! Megapiksler har ikke alt å si, men hvis den f.eks har Carl Zeiss Optikk, så er det et godt kamera hvis du tenker optikk-messig.

 

Utifra den listen over tekniske spesifikasjoner: Har de sluttet å lage telefoner med infarød?

Bluetooth er jo tross alt bedre, men synes bare det var litt rart.

Kanskje mobilprodusentene ikke ser det som nødvendig lenger. Jeg skjønner veldig godt hvis de har gått bort fra det! :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

ødela alt jeg hadde skrevet. det var mye. prøvde å huske noe, fullstendig forgjeves. så hvis det er noen setninger

her som virker som om det mangler noen sammenheng, så..ja.

 

jeg synes det er altfor lite fokus blant forbrukere på bildebehandling.

og autofokus, men det blir bedre. jeg vet ikke noe om kamera,

men jeg mener jeg leste på akam at liten bildebrikke og høy oppløsning betydde støy. kanskje som en

tommelfingerregel er det fint med ca. 3 mp

på en bildebrikke som får plass i en normal mobil, og ca. 5- 6 mp på en bildebrikke som får plass i ett vanlig

lommeformat kamera, siden jeg synes jeg leste at 6 mp var nok på et kamera, og antar en mobil bildebrikke er ca

halvparten av str.? vet ikke jeg.

leste noen klaget på at se k810 hadde en bulk der kameraet var.

jeg antar at hvis kameraet blir kortere blir det og så smalere for å de riktige dimensjonene og da

blir bildebrikken mindre. vet ikke. det jeg skulle si forsvant. :realmad:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...