Gå til innhold

Sviktende mobilsalg i 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sannsynligheten for at mobilsalget vil synke ytterligere de neste årene tror jeg er ganske stor. Flere og flere har nå skaffet seg mobiltelefoner, og selv om det finnes mange storforbrukere så tror jeg likevel at den faktoren at "de fleste" nå har skaffet seg en mobiltelefon vil gjøre at salget synker sakte men sikkert. Med mindre noe revolusjonerende kommer på markedet som alle bare "må ha". Noe jeg tviler sterkt på...

Lenke til kommentar

bilde fra amobils forside: mobsalg2006-265x68.jpg

2005 var rekordår, så å skrive at salget stuper når det er en nedgang på 13% i forhold til rekordåret samtidig som 2006 har samme salgstall som 2004 er etter min mening dårlig journalistikk. (og forresten finnes denne nyheten med samme "tolkningen" av tallene på flere norske teknosider, så dette er nok en fabrikert nyhet)

Lenke til kommentar
bilde fra amobils forside: mobsalg2006-265x68.jpg

2005 var rekordår, så å skrive at salget stuper når det er en nedgang på 13% i forhold til rekordåret samtidig som 2006 har samme salgstall som 2004 er etter min mening dårlig journalistikk. (og forresten finnes denne nyheten med samme "tolkningen" av tallene på flere norske teknosider, så dette er nok en fabrikert nyhet)

7896054[/snapback]

 

Det kunne vært dårlig journalistikk dersom det faktisk sto at salget stupte. Men det gjør det jo ikke.

 

En graf kan vise så mangt. Når du ikke har noen data som forteller hva den illustrerer, kan den egentlig bety hva som helst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...