Gå til innhold

Oppdatert Lamborghini VX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne maskinen er helt rå ja. Lokket på denne er i 100% karbon. Ikke bare et fislete lag med karbon som andre produsenter bruker. Tipper prisen havner rundt 25000 på denne godsaken.

 

Har man pengene så vil jeg si at den er verdt det. (Har man penger til denne har man uansett for mye penger)

Lenke til kommentar
Acer Travelmate 8215WLMI og Ferrari 5000 ser ut til å tilby mye av det samme til en billigere penge.

 

Tror nok kundegruppen som skal ha en Vx2 betaler for å få en stilig pc, er jo tydelig at man betaler mye for et bra design. ;)

7892090[/snapback]

Jeg vil nå si at Ferrari 5000 har bra design da...

Lenke til kommentar
Acer Travelmate 8215WLMI og Ferrari 5000 ser ut til å tilby mye av det samme til en billigere penge.

 

Tror nok kundegruppen som skal ha en Vx2 betaler for å få en stilig pc, er jo tydelig at man betaler mye for et bra design. ;)

7892090[/snapback]

Jeg vil nå si at Ferrari 5000 har bra design da...

7892124[/snapback]

 

Den har ikke en topplokk i 100% karbon. Uten det så duger det bare ikke :)

Lenke til kommentar

Uaktuelt.

 

Det slutter aldri å overraske meg hvordan produsenter av slike "toppmodeller" ustanselig velger å nedprioritere grafikkortet.

Kjøp en Asus A8Js istedet, koster sikkert halvparten, har samme grafikkort. At resten av spesifikasjonene ligger noe under er totalt irrelevant, da det uansett er grafikkortet som er flaskehalsen..

Grr..

Lenke til kommentar
Uaktuelt.

 

Det slutter aldri å overraske meg hvordan produsenter av slike "toppmodeller" ustanselig velger å nedprioritere grafikkortet.

Kjøp en Asus A8Js istedet, koster sikkert halvparten, har samme grafikkort. At resten av spesifikasjonene ligger noe under er totalt irrelevant, da det uansett er grafikkortet som er flaskehalsen..

Grr..

7895075[/snapback]

 

Er faktisk folk som bruker en maskin til noe fornuftig. Altså ikke spilling.

Lenke til kommentar
Uaktuelt.

 

Det slutter aldri å overraske meg hvordan produsenter av slike "toppmodeller" ustanselig velger å nedprioritere grafikkortet.

Kjøp en Asus A8Js istedet, koster sikkert halvparten, har samme grafikkort. At resten av spesifikasjonene ligger noe under er totalt irrelevant, da det uansett er grafikkortet som er flaskehalsen..

Grr..

7895075[/snapback]

 

Er faktisk folk som bruker en maskin til noe fornuftig. Altså ikke spilling.

7897708[/snapback]

 

tyst på deg du amriden! et overaskende stort antall pcer som blir kjøpt idag er til spilling. et annet tall er de som har 5år gammel hw(meg) som trenge nytt fordi den "hikker" ved msn live messenger! skjønner? hovedkortet mitt er forresten et elitegroup p6vxa hovedkort så du skjønner nok godt at resten ikke er noe og skryte av... men heldigvis er strømforsyninga\rammen god...(500 watt\512mbram)

Lenke til kommentar
bla..bla

 

Så fordi du mener at et overraskende stort antall maskiner brukes til spilling så må alle ha et meget bra grafikkkort?

 

For en som holder på med videoredigering og andre tunge oppgaver og ikke spiller så mye, men et ute etter en tøff og stilig maskin så er dette en drømmemaskin.

 

Jeg vil faktisk påstå at en overraskende stor andel av maskiner ikke brukes til spilling. Hva slags HW du sitter på er da totalt irrelevant i en sak som gjelder en ny bærbar.

 

Selv så spiller jeg svært lite og når jeg gjør det har jeg moderate krav til ytelse. Men forventer at det går unna når jeg skal rendre en film eller rippe en DVD til Xvid. Da ser jeg på denne ASUS maskinen som en glimrende kandidat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
bla..bla

 

Så fordi du mener at et overraskende stort antall maskiner brukes til spilling så må alle ha et meget bra grafikkkort?

 

For en som holder på med videoredigering og andre tunge oppgaver og ikke spiller så mye, men et ute etter en tøff og stilig maskin så er dette en drømmemaskin.

 

Jeg vil faktisk påstå at en overraskende stor andel av maskiner ikke brukes til spilling. Hva slags HW du sitter på er da totalt irrelevant i en sak som gjelder en ny bærbar.

 

Selv så spiller jeg svært lite og når jeg gjør det har jeg moderate krav til ytelse. Men forventer at det går unna når jeg skal rendre en film eller rippe en DVD til Xvid. Da ser jeg på denne ASUS maskinen som en glimrende kandidat.

7903395[/snapback]

har du ikke sett alle postene her i det siste? "ute etter en gamer" "trenger en ny spillmaskin til wow" jeg lover deg... det er et overaskende stort antall pcer som brukes til pure gaming.. jeg personelig spiller ikke mye men kan godt finne meg oppe i 20 internettsider om gangen ,msn og jeg lover deg... det sliter sykt på maskinen!

Lenke til kommentar

For å si det sånn, av de som trenger en PC til over 8000kr, så ville jeg bli overrasket om ikke over 95% av dem først og fremst bruker den til spilling. Hvor mange tror du det faktisk er som trenger en videoredigerings-PC? Det er et svært begrenset marked. Spillmarkedet er massivt, mainstream.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...