Gå til innhold

Slank Cyber-shot på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
En god nok mobil for de fleste, men jeg synes at Sonyericsson kunne spandert et større minnekort på den. Det er jo bare å kjøpe et nytt et hvis det er for liten plass.  :)

7918159[/snapback]

er ikke dette en liten selvmotsigelse?

det er det samme om du betaler SE eller butikken for kortet.

Lenke til kommentar

Men med et lite kort må man først betale SE for kortet, og så butikken for et større.

 

Om det følger med store minnekort er det i min mening greit, men små kort som uansett må erstattes er unødvendig. Da er det i så fall bedre at det ikke er med noe kort, og at mobilen er noen kroner billigere..

Lenke til kommentar

det spørs jo på bruken. walkman tlf eller tlf for sms/ringing.

jeg ville uansett byttet ut et kort om det var på 2gb om jeg kunne få 4gb, og produsentene vil vel ikke utstyre tlf med det aller siste, de har aldri gjort..

om internminnet var altfor lite til fiklingen man gjør med tlf før man drar seg til butikken og kjøper minnekort, kan et ekstremt billig og lite kort ha en funksjon.

aller helst enten et bittelite et for å prøve det ut, eller ingenting.

2gb kan man kjøpe selv like mye som å få det, og innen den tiden tlf er gammel, er det høyt sannsynlig at man ville bytte det kortet som da var det meste man kunne få, med et større, hvis man snakker om walkman eller kameratlf med masse plasskrevende mp eller en tlf med begge deler, som ville ha vært den type tlf som ville blitt delt ut med max minne.. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...