Gå til innhold

Atter en Walkman fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så en liten feil i artikkelen,

Minnebrikken som følger med i W610i er ikke like stor som i Sony Ericsson W880i. Her får du nemlig bare 512 MB minne, noe som ifølge Sony Ericsson holder til omtrent 470 sanger.
du får vel ikke 470 sanger på 512mb minnekort? fikk nærmere 130-140 sanger på mitt kort før jeg kjøpte 2gb.

ellers syns jeg det er bra at SE kommer med nye modeller, flere så jo riktig bra ut og. ;)

Lenke til kommentar
Har Edge men ikke 3G . Dette er for dårlig S.E. 

7882996[/snapback]

Synes det er flott at ikke alle mobilene har 3G. Dette er en mid-end telefon, og da er det fint at man slipper å betale for noe man ikke kommer til å bruke. Vil du ha 3G, så kjøper du w880i!

7883145[/snapback]

 

Har 3G, men skulle jeg hatt i dag hadde jeg aldri valgt SE for da får man ikke Edge. Det er dette som irriterer meg noe sinnsykt, Nokia legger ved Edge + 3G i nesten alle sine modeller unntatt de billigste, men Sony Ericsson bare sliper litt av tykkelsen på de samme telefonene og gir de ut på nytt. Elendig selskap. :!:

Lenke til kommentar

Syntes dette var en fin telefon, men hva er forskjellen fra w810i og denne?

Den har i hvertfall Autofocus, noe som det ikke var på w850i :)

 

Syntes SE bare har kommet med" gammelt nytt i dag". denne her er jo prikk lik som w810i. k810i er jo en vanlig k800i i et nytt deksel virker det som. :dontgetit:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...