Gå til innhold

Sony Ericsson K810i er avduket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SE er nå i ferd med å kaste seg selv til haiene. Nå er det på tide at de lærer seg at det er noe som heter Edge. Komme med en oppfølger som ser helt lik ut og som er uten Edge er helt vannvittig dumt. Før sverget jeg til SE, men så dårlige de er til å konkurrere i dagens marked holder jeg meg til Nokia som har skjønnt at Edge er viktig å ha med i telefonene. :(

 

For mange er Edge mye viktigere enn 3G ( blant annet meg ) som bor utenfor tettbygd strøk. Var på jakt etter en telefon som hadde Edge sist jeg byttet, og hadde egentlig mest lyst på en SE telefon, men da var det kun Nokia som gjaldt ja som hadde ikke bare Edge, men 3G også - så S.E - det er mulig å ha begge deler i samme telefon. Skam dere.

Lenke til kommentar

Enig i at oppfølger ikke helt blir riktig ord på denne. Den er mer en liten oppussing, akkurat som N93i i forhold til N93. Neste kamerakjempe fra SE blir den ordentlige oppgraderingen.

 

Sony Ericsson K810 skal være tilgjengelig i norske butikkhyller iløpet av andre kvartal i år. Den nøyaktige prisen har vi ikke fått oppgitt, men den vil sannsynligvis ligge på mellom 3500 og 4000 kroner uten binding.

Hvis det viser seg å stemme er det jo helt utrolig. 3500-4000 kr for det her? Hva i alle dager? Til sammenligning koster K800i nå 3100 kr og 7390 det samme. N73 koster 3500 kr. Jeg synes i hvert fall 3500-4000 kr høres ille ut for denne modellen.

 

Men absolutt en grei mobil, og hyggelig at vi for en gangs skyld ikke har sett hundre bilder i høy kvalitet flere måneder før presentasjonen.

 

Likte ikke K800i sitt design noe særlig, men denne var ganske så fin.

 

Jeg savner et bilde av baksiden i artikkelen. Håper ikke baksiden inneholder en gigantisk kameraklump.

Lenke til kommentar

Kameraklumpen som skremte meg vekk fra K800i er altså i høyeste grad fortsatt tilstede.

 

Hadde det vært en ny modell med lav pris hadde det vært greit. Men når de slenger på nytt deksel og nytt modellnavn, som sååå mange ganger før, bare for å kunne overprise enda mer, det irriterer litt merker jeg..

 

Nåå kom jeg på hva tastene minte meg om ja.. Den noe mer eksklusive Mobiado :)

mobiado_pro_EM_LE_front.gif

Endret av arehei
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...