Gå til innhold

Norsk PS3-pris klar (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv ikke Blu-Ray rettferdiggjør en konsoll til den prisen. Om noen overhode skal ta seg så svindyrt betalt for en konsoll bør den ha mer enn Blu-Ray å skryte av, og da tenker jeg på spill. Jeg ser ingen spill som appelerer til meg, derfor synes jeg prisen er stiv som en stokk.

 

Om bare Sony hadde vært lur og brukt DVD stasjon til launch og gitt Blu-Ray som addon. Sukk.

Lenke til kommentar
Selv ikke Blu-Ray rettferdiggjør en konsoll til den prisen. Om noen overhode skal ta seg så svindyrt betalt for en konsoll bør den ha mer enn Blu-Ray å skryte av, og da tenker jeg på spill. Jeg ser ingen spill som appelerer til meg, derfor synes jeg prisen er stiv som en stokk.

 

Om bare Sony hadde vært lur og brukt DVD stasjon til launch og gitt Blu-Ray som addon. Sukk.

7883034[/snapback]

Hvor lurt ville det vært når det ville hindre spillutgivere å benytte Blu-Ray fordi de da ville vært ukompatible med store deler av spillkonsollene der ute?

 

Dette blir en bra boks med masse kraft og knall grafikk. En fullverdig PC man til og med kan installere Linux på. Og 6000,- for en PC er ikke all verden.

 

Sagt på en annen måte: Man får det man betaler for. Skal man ha noe skikkelig, så er det ikke gratis.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...