Gå til innhold

Åtte nye fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, dette var nyhet gitt.....

 

Føler ikke at dette var virkelig store nyheter. Slik jeg har forstått det er det samme menyer/"operativsystem" som på de gamle SE. Samtidig er det vel bare w880 som skiller seg litt og da med tanke på design.

 

Hvor ble det av alle nyhetene BMW3 har antydet? Vi ville se menysystem likt det man kan se på psp mener jeg å ha lest en gang for noen måneder siden en tråd han startet.

 

Joda, det er jo seks nye modeller, men jeg synes de er ganske like de gamle, og det er jo ikke noe virkelig revolusjonerende ved de?

 

Blir artig å se i neste uke om de andre mobilselskapene leverer noe nyere enn dette.

 

Tenkte jeg skulle vente litt med å kjøpe ny tlf, men hvis dette er det SE hoster opp i år, så kjøper jeg heller en w810i....

Lenke til kommentar
Hehe, dette var nyhet gitt.....

 

Føler ikke at dette var virkelig store nyheter. Slik jeg har forstått det er det samme menyer/"operativsystem" som på de gamle SE. Samtidig er det vel bare w880 som skiller seg litt og da med tanke på design.

 

Hvor ble det av alle nyhetene BMW3 har antydet? Vi ville se menysystem likt det man kan se på psp mener jeg å ha lest en gang for noen måneder siden en tråd han startet.

 

Joda, det er jo seks nye modeller, men jeg synes de er ganske like de gamle, og det er jo ikke noe virkelig revolusjonerende ved de?

 

Blir artig å se i neste uke om de andre mobilselskapene leverer noe nyere enn dette.

 

Tenkte jeg skulle vente litt med å kjøpe ny tlf, men hvis dette er det SE hoster opp i år, så kjøper jeg heller en w810i....

7882755[/snapback]

 

 

Helt enig med deg ;) Disse mobilene virker helt uinteressante. Hvertfall for min del. Det har SE alltid hvert pga. kjedelig og tykke telefoner, pluss jeg missliker menyene på det sterkeste. Vet ikke hvorfor, men det har vel noe med at de ikke har skiftet/oppgradert menyene siden SE T68 :roll:

Lenke til kommentar

Var vel ikke å forvente noen STOR nyhet i dag.

Norge er ett fint sted å presentere modeller som vi nå har fått se. Hadde ikke vert noen god ide å presentert dette på 3gsm. Får nok ikke flaggskipene før midten av februar, da alle har presentasjoner av kommende modeller.

Lenke til kommentar
De gjør jo det, i tillegg til å lage egne artikler om de fleste modellene.

 

En fin ordning hadde f.eks. vært å ha samleartikkelen som hovednyhet øverst på siden, og alle de andre artiklene lenger ned, altså nedenfor det øverste feltet hvor nå alle artiklene er om SE.

7884037[/snapback]

 

Det kommer det kommer. :)

 

Vi lager oftest en samleartikkel før vi i det hele tatt begynner å skrive om telefonene. Denne finner du her. Denne artikkelen oppdateres fortløpende med en gang vi er ferdig med en enkeltmodell, før vi til slutt pusser den litt opp (blir mye rot etterhvert) og setter den på topp.

Lenke til kommentar

Hehe, okay. Får jekke meg ned litt, er bare litt kravstor. Dere kan i hvert fall ikke kritiseres for manglende dekning av dagens nyheter :)

 

De fortjener jo forsåvidt oppmerksomheten, dette er deres dag, selv om deres dag har vært skuffende i mine øyne.

 

De satser på slike tynne taster på flere av de nye modellene. Får håpe dette funker bra. Hvis ikke har de erstattet elendig joystick med elendige taster, og det vil vi jo ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...