Gå til innhold

Saksøker plateindustrien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som plateindustrien anmelder alt de kommer over. Vi anmeldte sønnen, da kan vi jo like gjerne ta hele familien i samme slengen, om moren ikke kan bruke en pc driter vi i.

 

De begynner å bli rimelig desperate. Kan de ikke bare innse at det ikke nytter å jobbe mot befolkningen, og istedet lage løsninger vi vil ha?

Lenke til kommentar

Blir så frustret når jeg leser hva plateselskapene finner på. Å saksøke en person for noe han gjorde som 11 åring burde vert en sak for menneskerettsdomestolen.

 

Håper virkelig at det snart går opp for staten USA hva denne gjengen holder på med, men de er vel glade så lenge de får pengene sine tenker jeg.

Lenke til kommentar
Blir så frustret når jeg leser hva plateselskapene finner på. Å saksøke en person for noe han gjorde som 11 åring burde vert en sak for menneskerettsdomestolen.

 

Håper virkelig at det snart går opp for staten USA hva denne gjengen holder på med, men de er vel glade så lenge de får pengene sine tenker jeg.

7875903[/snapback]

 

plateselskapene har vel kjøpt seg inn i politikken de som alle andre næringer i amerika :roll:

Lenke til kommentar
Det er jo litt rart, makt skal ikke ha noe betydning her.

Altså det skal være rettferdig i retten.

 

Selv om den ene har masse penger skal vel ikke bety at han vinner?

7875708[/snapback]

 

Slevfølgelig har penger og makt mye å si. Ikke dermed sagt at utfallet er avgjort på forhånd men at odsen er mot guttungen er klart.

Lenke til kommentar

Utrolig morsomt å se hvordan alle som ikke har noe med platebransjen å gjøre, hater hele den råtne industrien. Sist noe slikt skjedde var vel under andre verdenskrig, da nazistene kom til makten i Tyskland.

 

Om ikke lenge kommer det til å bli vanskelig å skille mellom hakekorset og symbolene som representerer dagens antikrist, altså RIAA og IFPI. :)

Lenke til kommentar
Plateselskapene forsøkte tidligere også å saksøke guttens mor. Saken ble avvist i retten da det ble bevist at den 42-årige moren ikke engang klarte å skru på en datamaskin.

Litt flisespikking: Om vi skal tro artikkelens kilder rett, ble ikke saken "avvist i retten". Derimot trakk plateselskapenes advokater søksmålet når de skjønte de hadde en dårlig sak...

 

Dette er faktisk litt viktig, fordi det dermed står selskapene fritt å fremme saken på nytt senere om de finner det for godt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...