Gå til innhold

Knus mobil, vinn iPod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til med treningen :thumbup:

Ville heller ha vunnet et eksemplar av telefonen jeg da :yes:

Men den telefonen har jeg lyst på, men kommer sikkert ikke hit til landet. Sjekket på siden deres, står at det er GSM (funker den her til lands da)? Prisen hadde vært artig å vite...

Lenke til kommentar

Prøv dere med øks, slegge, 300* i ovnen, så direkte i dypfrys i vann, feste tau i den og dra den etter bilen, kaste den fra øverste etasje, sette den i en hydraulisk kløyvemaskin, lage en liten rampe med noen spiker hvor mobilen er under spikrene og dere kjører en tyngst mulig bil over rampen. Det er det jeg kommer på i farten.

 

Er det noen begrensninger for hva dere kan gjøre med den?

 

EDIT: Kom på at man kan dyppe den i saltsyre, dyppe den i bensin og la den trekke i en time så tenne på :devil:

Endret av Håkki
Lenke til kommentar
ville det tro at de begrenset seg til skade gjort med bare hender. noe annet blir rett og slett litt teit. noen som vet noe om telefonen? det hadde vært ekstremt tilfredstillende med en mobil man kunne slenge i veggen en gang i blant uten videre...

7876516[/snapback]

Nokia 6230-en min gikk et par ganger i veggen. Og den virker enda.

 

Det er utrolig hva enkelte duppedingser tåler når produsenten går inn for at produktet skal tåle en del. Faren min hadde en Garmin Legend C som han glemte på taket. Det datt av i 70-80 km/t, men den virket like fint etter at den datt av.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...