Gå til innhold

Så liten er Sony Ericsson W880i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det nye grensesnittet til Sony Ericsson jeg venter på, har en liten tro på at det kan bli flashbasert, slik vi har sett sniktitter på i enkelte "layout" på de nyere Sony Ericsson-modellene. Bare at det vil bli langt mer omfattende og uten hakking og treghet, som det er plaget med i dag.

 

3,5mm jack vil nok bli løst på samme måte som i dag; en bred kabel som settes inn i telefonen (husker ikke navnet på Sony Ericssons standard for dette, Fast-Port eller noe slikt), og den kabelen fungerer som omformer, så du kan bruke vanlige hodetelefoner.

Lenke til kommentar

hvorfor skal de bytte ut det vanlige med uiq for mindre tlf eller hva det heter?

hver av de ha sin funksjon. det nye menysystemet må være ekstremt godt hvis det skal kombinere mer avanserte alternativer og muligheter med dagens brukervennlighet og enkelhet, noe jeg tror det veldig sannsynlig ikke vil bli.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Jeg likte den siste linjen veldig godt. Endelig skal SE få nye menysystemer! Syns de som har vært til nå er veldig kjedelige, og tilpassningen til brukeren er svært liten.

 

Kan ikke helt forstå hvorfor folk klager på denne mobiltelefonen. Først av alt vil jeg si at jeg er dritt lei folk som syter og klager over små mobilskjermer og små taster. Hvis du virkelig tror du kan få en liten mobiltelefon med store taster og en enorm skjerm (som gjerne skal være større en selve mobiltelefonen), så er det på tide å legge sammen to og to og forstå at det er fysisk umulig for vanlige (candybar) telefoner å ha dette. Sony Ericsson vil lage mobiltelefoner for "alle" og det er nok en relativt stor gruppe som vil ha en liten mobiltelefon. Så ikke klag på at mobiltelefonene blir for små! Det er det motsatte vi sliter med. Foretrekker dere en Noia 9500 fremfor W880I? Tror nok ikke det ;)

 

Med mindre SE har planer om bedre hardware i nyere mobiltelefoner enn hva det er i UIQ3 telefonene i dag, så håper jeg virkelig ikke de vil putte UIQ i nye vanlige mobiltelefoner. For eksempel P990i har etter min mening både for svak prosessor og for lite RAM til å ha UIQ3. Operativsystemet krever mye mer enn UIQ 2.1. Er mobiltelefonenes Vista. Mye høyere systemkrav, "bedre" sikkerhet, men alt i alt, ikke bedre i det hele tatt :p

 

Men tilbake til W880i. I motsettning til de fleste her, så likte jeg designet til W880i. Det minner meg mer om kvalitet med metall istedenfor billig plastik. Kan ikke fordra telefoner som knirker ekstremt mye og virker som noe helt elendig (får mareritt av å tenke på K700is batterideksel :p ). Syns det er bra at SE satser på kvalitet, og syns de gjør det bra nå. Små telefoner med kvalitet, og nyttige funksjoner. Det spørs bare på prisen ... ;)

Lenke til kommentar

Størelsen på telfoner blir aldri bra...

for store for noen og for små for andreSyenes det er ganske genialt å pakke hele W850i inn i dette lille skallet... og minner om kvalitet...forfra, men baksiden er jeg litt skeptisk til, men tror nok mange som har kritisert utseende på denne endrer mening når de ser den i real live. noe jeg håper jeg selv også gjør ang baksiden :D

Blir spennende dette her

Lenke til kommentar
hvorfor skal de bytte ut det vanlige med uiq for mindre tlf eller hva det heter?

hver av de ha sin funksjon. det nye menysystemet må være ekstremt godt  hvis det skal kombinere mer avanserte alternativer og muligheter med dagens brukervennlighet og enkelhet, noe jeg tror det veldig sannsynlig ikke vil bli.

7848683[/snapback]

Hvem har sagt noe om UIQ...? :dontgetit: De kan vel fint lage et sprell nytt grensesnitt uten å lage det avansert og overkomplifisert...

Lenke til kommentar

I forhold til de tidligere Walkman Mobilene syntes jeg denne hadde et utrolig dårlig design. Tastene på disse ser jo helt elendig ut, så tynne og avlange appelerer jo ikke akkurat for bruk. Børsta Alluminium er veldig harry, virker mest motsatt av sin intentsjon å se holdbar og dyr ut. Det jeg liker veldig godt er tykkelsen og størrelsen, liker at mobilen ikke synes i lomma :). Men bruken av plass på mobil overflaten er latterlig dårlig, at for store negative rom, og utrolig dårlige nedsenkninger i overflaten. Synes ikke skjermen er for liten, men de filetene av hjørnene er forferdelige.

 

Egentlig forstår jeg ikke hvordan de klarer og bevege seg til denne mobilen. Elsker de forregående Walkman mobilene. Serlig 850 mobilen, lekkert og genial mobil, deilige bruker vennlige knapper.

Morsomt at de prøver seg på noe nytt, fornye seg, men dette ser ut til å være feil veg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...