Gå til innhold

Her er februar-nyhetene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lagringskapasiteten er ikke så imponerende til å være en maskin som dette. Det innebygde minnet er på 128 MB, noe som ikke holder til mange musikkfiler eller filmer. Du kan imildertid utvide minnet med en rekke forskjellige minnekort: SD, MicroSD, MiniSD, MMC, og RS-MMC. Du har også muligheten til å bruke to minnekort samtidig, ettersom N800 har to spor for dette.

Stusser fortsatt over hvordan dere formulerer dere med tanke på internminne.

 

En som ikke har noe særlig kunnskaper om minne på mobiler generellt vil få et dårlig inntrykk ut i fra formuleringen over. Det virker som den har lite mine. Hvis det ikke er noen hindre i programvare kan jo denne ta 8 gb. Altså, hm, bare første setningen i det jeg siterte som jeg synes gir et feil inntrykk.

 

Og N93i er ikke helt lik inni som N93. Grunnen til at den er smalere er blant annet at den har svakere batteri enn N93, dårlig Nokia!

 

Athena ser morsom, men for stor ut, mens Z720 synes jeg ikke er tynn nok til å være i noen Ultra-serie, men sikkert grei mobil.

 

Av februars modeller må N800 være den mest spennende, synes jeg. Gleder meg mer til 6290, N95 og mer som bør komme neste i mars.

Lenke til kommentar
En som ikke har noe særlig kunnskaper om minne på mobiler generellt vil få et dårlig inntrykk ut i fra formuleringen over. Det virker som den har lite mine. Hvis det ikke er noen hindre i programvare kan jo denne ta 8 gb. Altså, hm, bare første setningen i det jeg siterte som jeg synes gir et feil inntrykk.

 

Du har et poeng der. Skal finne frem omformuleringspennen. :)

Lenke til kommentar

Har vi mobilen med alt? Er den ultimate (i dagens teknologi) våtdrømmen til oss nerder endelig kommet? 9000 er mye penger men jeg ga 8000 for qtek 9000 og jeg har ikke angret et sekund.

 

Om ikke grusomme feil blir oppdaget blir HTC X7500 min. Så snart kontoen takler det så blir den min. Og jeg gleder meg som en liten unge.

 

Ja den er stor, men det er nødvendig om man vil surfe skikkelig, se videoer skikkelig og bruke et qwerty tastatur skikkelig. Man trenger en stor skjerm med høy oppløsning og skal man ha strøm til å drive det så må man ha et stort batteri.

 

Spesifikasjonsliste. Det er ren knockout på hele maredet. You name it, HTC X7500 got it.

 

Er jeg gal? ja i aller høyeste grad og det er jævla morro.

:dribble:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...