Gå til innhold

Test: iPod Nano 2G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje nevne at denne støtter gapless avspilling også...?

7839682[/snapback]

Ved hjelp av iTunes har Nano omsider fått støtte for sømløs avspilling. Det vil si at du ikke hører hakk eller stopp mellom sangene på et album, heller ikke når sangene går over i hverandre. Dette er litt avhengig av at tag-informasjonen i sangene stemmer.

Regner med at det er det som er gapless avspilling..?

Lenke til kommentar
Det står at iPod kom med det berømte menysystemet da de slapp iPod 23 October 2001. Men slapp ikke Creative noen HDD-spillere før dette med nogenlunde samme menysystem?

 

Jeg tenker på den store runde som jeg tror het Zen et eller annet

7840655[/snapback]

Apple ble saksøkt en stund tilbake på grunn av dette. De måtte betale creative 100 millioner dollar, og i tilleg skulle crative få lov til å produsere tilbehør til iPod med iPod varemerket. om jeg ikke husker helt feil..

 

-

Var amobil litt trege med å anmelde denne, ipod nano 2g har jo vært på markedet i flere måneder? :p

Lenke til kommentar

Stemmer som el`satanical sier. Man trenger IKKE å bruke iTunes for å overføre sanger til iPod heledigvis. Selv prøvde jeg Winamp, men da måtte jeg bruke den nyeste versjonen og den er jeg ikke noe fan av, men det fungerer å overføre sanger med den nyeste versjonen ja. Stygg synes jeg, og iTunes skjønte jeg ingenting av.

Har selv iPod Nano 2GB her og bruker den nesten hver gang jeg er ute å går noen plass. Kjempe bra spiller, spesielt nå da jeg slipper å bruke iTunes :D

Endret av wil
Lenke til kommentar
Mangler radio, diktafon og video, noe mange konkurrenter har

Hvilke andre MP3-spillere på samme fysiske størrelse tilbyr radio, diktafon og video? Husk at iPod Nano er en ekstremt LITEN spiller, jeg synes størrelsen bør tas med i betraktning når man skal sammenligne slike ting.

 

Og som andre her allerede har påpekt - iTunes er slett ikke nødvendig for å overføre musikk til iPod Nano. Det finnes jo en rekke andre programmer som fikser biffen.

Lenke til kommentar

Den kan sikkert få bra karakterer, men etter ett år er det nok stor sjanse på at den havner i søppla... jeg greier med fint med sony erikson w550i :)

 

Foresten

Fred på Jord: når startet du i amobil?

Har ikke sett deg her inne før, så grattis med jobben i vertfall ;)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Hvilke andre MP3-spillere på samme fysiske størrelse tilbyr radio, diktafon og video? Husk at iPod Nano er en ekstremt LITEN spiller, jeg synes størrelsen bør tas med i betraktning når man skal sammenligne slike ting.

7848965[/snapback]

Creative Zen V plus har både radio, video og innebygd mikrofon. Og den er bare 3.5 gram tyngre enn iPod nano. Den har også rykte på seg for å ha en god del bedre kvalitet enn iPod. Dessuten er den en god del billigere, og har etter min mening mye bedre menyer og design. Det er egentlig ganske pussig at folk faktisk kjøper iPod Nano.

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...