Gå til innhold

Billigere GeForce 8800 snart i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får bare håpe de kommer med en DX10-driver som virker også.  ;)

7838637[/snapback]

De har allerede en DX10 driver som fungerer. Den ble lansert sammen med Vista i går

 

 

Det som også blir spennende er lanseringen av GeForce 8600-serien i begynnelsen av mars...

Lenke til kommentar
Synd at det ikke ser ut til å komme noen Go-versjon av G80.. :( Kortene som så langt er lansert blir visst for varme for bærbare.

7839332[/snapback]

Riktig... 90nm versjonen av G80 er for varm for bærbare. Nye versjoner basert på 80nm/65nm kommer garantert til laptoper.

 

G86 og G84 kommer også for laptoper

Lenke til kommentar
Synd at det ikke ser ut til å komme noen Go-versjon av G80.. :( Kortene som så langt er lansert blir visst for varme for bærbare.

7839332[/snapback]

 

Er det noen som vet hva som blir det første grafikk-kort for bærbare med DX10? Jeg skal ha meg ny bærbar med Windows Vista, men jeg gidder ikke kjøpe før jeg får DX10 hardware.

Lenke til kommentar
men med den forskjellen at 320 MB-utgaven har mindre minne og lavere minnebåndbredde (256-bit)

Dette stemmer ikke. Hvis kortet hadde 256-bit ekstern buss, måtte minnemengden vært 256 eller 512 MiB.

 

Enten er båndbredden den samme som utgaven med 640 MiB, eller så er minnefrekvensen lavere.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...