Gå til innhold

Nye Vista-drivere for ATI-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Positivt at Amd har kommet med nye drivere til sine Ati kort på Vista, ser også at Nvidia er like etter så dette er positivt ja.

 

Men nå gir nå jeg blanke F i vista til det har gått et par måneder, utifra hva jeg personlig har erfart så kan det bli litt mye tull fra det nye oset sammen med visse sammensettninger av hw.

Lenke til kommentar

aiaiai.. denne driveren anbefalles ikke for folk med acer ferrari 3400.. den driveren som følger med vista er langt bedre enn denne (desverre)

får masse artefakter..

 

se bildet.. dette skjedde når jeg trykker på snipping tool.. har et ati 9700 modifisert av acer som gjør at offisielle ati drivere vil aldri/kommer aldri til å fungere før acer løfter opp rompa og fikser/redigerer på driverene.

acer... :thumbdown:

post-45315-1170162509_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fint at noen er ute med drivere, venter fremdeles på at nVidia skal komme med drivere til Vista som fungerer.

7829880[/snapback]

 

http://www.9down.com/story.php?sid=8207

De har jo kommet da

7829958[/snapback]

 

Det er beta-drivere du linker til. Ingen av nVidia-driverne som er sluppet fungerer ordentlig med DualView for to skjermer. De vil f.eks ikke rendre video med VMR7 eller VMR9 på mer enn én skjem.

Lenke til kommentar
OpenGL, nå er de på rett spor.

Enig. Men hvilken versjon av OpenGL er det de støtter, tror du?

 

Native OpenGL Vista support

Catalyst™ 7.1 introduces native support for OpenGL, delivering a number of OpenGL application performance gains over the previously released AMD Vista RTM driver (8.31.100.3.2.1). Future Catalyst™ releases will include further OpenGL optimizations to further enhance performance of Vista OpenGL applications

Vi får vel gjette på at det minst er OpenGL 2.0, så ordner de forhåpentligvis med v2.1 etter hvert (siden de nevner "will include further OpenGL optimizations...").

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...